اربعین سیدالشهداءبه بزرگترین همایش جهانی تبدیل شده است

خانه / استان ها / اربعین سیدالشهداءبه بزرگترین همایش جهانی تبدیل شده است

 

فاطمی1

امام جمعه موقت شهرکرد گفت:در سال های اخیر آیین اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به بزرگترین همایش دینی و مذهبی جهان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین فاطمی گفت : برگزاری  آیین  بزرگ اربعین شهادت امام حسین علیه السلام  حول محور یک مجاهد فی سبیل الله، نشان دهنده پیشینه غنی دین اسلام و اهمیت قیام امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش است.

مدیر حوزه علمیه شهرکرد افزود: استعدادهای ایرانیان در زمینه های علمی، تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، با گرویدن به دین اسلام به شکوفایی رسید.

وی تصریح کرد: اکنون نویسندگان بزرگترین کتاب های مربوط به مذاهب شیعه و سنی از علمای ایران اسلامی هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: استاد شهید مرتضی مطهری، در کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران، به طور کامل نسبت به شکوفایی استعداد ایرانیان با گرویدن به اسلام و همچنین تلاش های علمی ایرانیان برای ترویج دین اسلام اشاره کرده است.

وی به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کردو اظهار داشت: مردم باید افراد بابصیرت، عالم و آگاه را به عنوان نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.

حجت الاسلام فاطمی با تبیین اهمیت برخورداری از قانونی جامع و اهمیت قانون گذاری اظهار کرد: تمامی مشکلات موجود در جامعه به خاطر بی قانونی و یا عمل نکردن درست به قانون است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: امروزه عمل به قانون امر به معروف و پرهیز از قانون شکنی نهی از منکر است و باید در این زمینه تمامی مسئولان و قشرهای مختلف جامعه عامل به قوانین باشند.

وی بیان کرد: مردم باید اجرای صحیح قانون، به ویژه قانون امر به معروف و نهی از منکر را از مسئولان مطالبه کنند.

حجت الاسلام فاطمی یادآورد شد: اجرای این قانون در دستگاه های اجرایی بایستی به صورت ویژه مورد توجه باشد.

انتهای خبر /

بازدیدها: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *