ارتش یمن 12 نقطه در جنوب عربستان را با موشک هدف گرفت

خانه / مطالب و رویدادها / ارتش یمن 12 نقطه در جنوب عربستان را با موشک هدف گرفت

ارتش و نیروهای کمیته مردمی یمن امروز نیز حملات موشکی به پایگاه‌های نظامی در 12 نقطه در جنوب عربستان را ادامه دادند

ک مقام نظامی در ارتش یمن اعلام کرد که یگان پشتیبانی توپخانه و موشکی ارتش، چند نقطه نظامی جنوب عربستان را امروز هدف گرفت.

این حملات دو روز قبل از نشست صلح سازمان ملل برای یمن در ژنو انجام می‌شود. یک منبع به الشرق الاوسط گفته بود که حملات هوایی عربستان نیز طی سه روز نشست ژنو قطع نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، این منبع نظامی همچنین گفت: حملات موشکی امروز پایگاه نظامی «نهوقه» در منطقه «نجران» را هدف گرفت و چند خودرو نظامی داخل آن در آتش سوخت.

به گفته این منبع، ارتش و کمیته مردمی یمن، 46 موشک به پایگاه‌های نظامی «العین الحاره»، «الخوبه»، «العموده» و «السعوده» و همچنین ایستگاه گاز منطقه «سلعه» شلیک شد و یک تانک در «جبل الثعالب» منهدم شد.

علاوه بر این مناطق، پایگاه «الرمیح»، «الدود»، و منطقه «کنترل نظامی» در «جبل دخان» با توپخانه و چند فروند موشک هدف گرفته شد.

به گفته این منبع نظامی در ارتش یمن، یک تانک و یک بلدوزر در جبل الدخان و همچنین مقر گارد مرزی عربستان در «علب» با موشک هدف قرار گرفتند.

این منبع در ادامه به حملات عربستان به شمال یمن از جمله استان صعده اشاره کرد و گفت که نیروهای سعودی با موشک و توپخانه شهر صعده، «مفرق الطلح»، المقاش در اطراف شهر صعده و منطقه المهاذر در شهر سحار و منطقه عقبة مران و منبه و باقم و کتاف و الظاهر را هدف گرفته اند و همچنان حملاتشان به صعده ادامه دارد.

Views: 29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *