استان چهارمحال و بختیاری، میزبان چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز

خانه / استان ها / استان چهارمحال و بختیاری، میزبان چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از برگزاری چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز به میزبانی استان از بیستم آبان ماه به مدت یک ماه خبر داد.

نکونام16

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از برگزاری چهارمین دوره مسابقات وبلاگ نویسی نماز به میزبانی استان از بیستم آبان ماه به مدت یک ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛نماینده ولی فقیه در استان در نشست ستاد اقامه نماز استان با موضوع چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز، ضمن تسلیت دهه محرم و ماه سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، یکی از اهداف بلند حضرت اباعبدالله را برپایی و اقامه نماز دانست و افزود: اقامه نماز جزء اهداف همه جهادگران در راه خدا و در رأس همه جهادگران حضرت ابا عبدالله (سلام الله علیه) بود، تا آنجا که نماز ظهر عاشورای آن حضرت به عنوان یک سنبل و نماد در تاریخ کربلا و نهضت عاشورا از درخشندگی خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی افزود: نهضت حضرت ابا عبدالله، نهضتی است که هر چه انسان در آن تأمل و فکر کند به حقایق بیشتری می‏رسد و یکی از این حقایق، فَوَران معرفتی است، چرا که این نهضت یک نهضت همیشه زنده و جوشان است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به خائف بودن مومن اظهار داشت: انسان هر مقدار خائف باشد، با رجاء و تمسک به حضرت ابا عبدالله و شرکت در عزای آن حضرت تمام خوف ها از بین می رود، چرا که نهضت عاشورا و نهضت حضرت ابا عبدالله سراسر رجاء است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم در سال گذشته گفت: بیش از 5000 نفر در سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز شرکت کردند که نسبت به دوره های قبلی از رشد قابل توجهی برخوردار بود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام، یکی از سیاست های ستاد اقامه نماز کشور را فرهنگ سازی برای این فریضه مهم برشمرد و تأکید کرد: بکوشیم در عرصه های مجازی فرهنگ نماز و واژه نماز را مطرح کنیم طوری که در صدر تمام واژه هایی باشد که در اینترنت جستجو می شود و لازمه این کار همکاری همگانی در این جهت است، چرا که این یک هدف مقدس و در رأس همه امور  قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به اینکه چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز از تاریخ 20/8/93شروع و تا تاریخ 20/10/93 ادامه خواهد داشت،‌گفت: بکوشیم مشارکت عمومی را در جهت توسعه نماز بالا ببریم و مردم را چه در داخل و چه در خارج از کشور با فرهنگ نماز آشنا  کنیم و صدا و سیما در این جهت می تواند نقش سازنده‏ای داشته باشد و فضا و عرصه را در این جهت آماده و مهیا کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان افزود: در سال جاری بیش از 130 نشست تخصصی برای دانش آموزان و 130 نشست برای خانواده ها با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز در استان برگزار شد.

وی در ادامه به برگزاری منادیان نور و دوره های آموزش مروجان فرهنگ نماز و اجرای طرح منهاج ویژه اصناف و همچنین دوره آموزشی مفتاح ویژه ائمه جماعات مدارس و اعزام مبلغ به مناطق عشایری استان اشاره کرد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *