انتخاباتانتخابات

استکبار ستیزی راه تحقق وعده الهی

خانه / استان ها / استکبار ستیزی راه تحقق وعده الهی

بازار2

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در همایش نخبگان بازنشسته سپاه گفت: راه تحقق وعده الهی استکبار ستیزی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام کریم سرافراز افزود: مقابله با استکبار و استکبار ستیزی یکی از ابزار مهم در تحقق وعده و آیات الهی است .

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان تصریح کرد: پیروزی بر استکبار و مستکبرین زمانی تحقق پیدا می کند که اطاعت از ولی خدا در رأس امور باشد و ملت بصیر، با ایمان و با اخلاص خود به مقابله با دشمن برخیزند.

وی افزود:نادیده گرفتن قدرت استکبار می تواند صلابت و قدرت کشور های مختلف را افزایش دهد و امروز یکی از مشکلات اساسی در برخورد با استکبار، قوی انگاشتن قدرت جهان استکبار است که این طرز فکر اشتباه باعث ناتوان جلوه دادن ما در برخورد با آنها است و مشکل دیگر اطاعت نکردن از امر حاکمیت ولی فقیه در کشور های مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: استکبار از وجود اسلام و وحدت مسلمانان میترسد به همین علت است که هر روز با یک برنامه جدید وارد صحنه می شود ، یک بار با گروه های تکفیری و داعش و در حال حاضر با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام می خواهند با مسلمانان به ستیزه جویی بپردازند.

حجت الاسلام کریم سرافراز دین اسلام را خاتم ادیان و پیامبر اسلام را نیز خاتم تمام پیامبران و ادیان دانست و افزود:این توهین از سوی روزنامه فرانسوی شارلی آن هم در کشوری که خود را مهد تمدن و آزادی می داند نه تنها توهین به اسلام بلکه توهین به تمام ادیان محسوب می شود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: نه تنها مسلمانان بلکه تمام مردم آزادی خواه باید با اتحاد خود به جهان استکبار بفهمانند با این ترفندها، وحدت بین مسلمانان از بین نخواهد رفت بلکه خشم آنان بیش از پیش نسبت به صهیونیسم و مخالفان اسلام  بیشتر نیز خواهد شد .

حجت الاسلام کریم سرافراز فرارسیدن  دهه فجر نیز  اشاره کرد و گفت:  مردم ایران باید در راهپیمایی  22 بهمن امسال باشکوه تر از سال های گذشته حضور یابند  تا حضور و وحدت آنان مشتی محکم بر دهان یاوه گویان غربی و صهیونیسم باشد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *