استکبار ستیزی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

خانه / استان ها / استکبار ستیزی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: روحیه استکبار ستیزی مردم انقلابی ایران هرگز فروکش نمی کند.

نکونام10

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:روحیه استکبار ستیزی مردم انقلابی ایران هرگز فروکش نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی درجمع  علما، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد افزود: اقشار مختلف مردم ولایتمدار روحیه استکبار ستیزی خود را در سیزدهم آبان امسال نیز نشان دادند.

امام جمعه شهرکرد گفت:عده ای می خواستند، روز ملی مبارزه با استکبار در سیزدهم آبان ماه امسال برگزار نشود،اما مردم با حضور گسترده خود نشان دادند ،که این استکبار ستیزی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد.

وی گفت:یکی از مهمترین شعائر اسلامی ،استکبار ستیزی است و دغدغه متدین ها و دیندارها نیز همین استکبار ستیزی است.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد:هر کس به دنبال کمرنگ کردن این شعائر اسلامی باشد به اسلام و دین خیانت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:سنگ اندازی استکبار جهانی مقابل پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی دیرینه است و استکبار جهانی دست از توطئه های خود بر نمی دارد.

وی گفت:عده ای می خواستند سیزدهم آبان اسلام بدون شعار مرگ بر آمریکا برگزار شود و به گونه ای نشان دهند که یزیدیان و شمرها را مربوط به 1400سال است،اما مردم با بصیرت با فریاد استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا در برابر آنان محکم ایستادند.

امام جمعه شهرکردگفت:بصیرت یکی از نیازهای اساسی انقلاب اسلامی است و مردم نیز با، بصیرت خود همواره روحیه انقلابی خود را به رخ جهانیان کشانده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:باید آینده سیاسی را به خوبی رصد کرد و در برابر تحرکات فتنه گران همیشه بیدار و با بصیرت بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:نمی شود به بهانه اعتدال نیروهای ارزشی را از میدان بیرون راند چرا که عده ای می خواهند نیروهای ارزشی را از میدان خدمت دور کنند و حتی اجازه ندهند نیروهای ارزشی نفس بکشند.

امام جمعه شهرکرد گفت:این ها که می خواهند نیروهای ارزشی را از میدان خدمت دور نگهدارند همان هایی هستند که فتنه 88 را رقم زدند و به دلیل توطئه ها و فتنه هایی که داشته اند از ولایت مداران سیلی خورده اند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *