اسد سوگند یاد کرد/ انتخابات سوریه پاسخ مردم به دشمنان بود

خانه / مطالب و رویدادها / اسد سوگند یاد کرد/ انتخابات سوریه پاسخ مردم به دشمنان بود

رئیس جمهوری سوریه که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور پیروز شد، امروز سوگند یاد کرد و در سخنرانی با تمجید از مردم، انتخابات ریاست جمهوری پاسخ مردم سوریه به دشمنان سوریه بود.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پس از گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی درآن، امروز در مراسمی به همین مناسبت سوگند یاد کرد.

بشار اسد پس از ادای سوگند در سخنرانی خود قبل از هر چیز از مردم کشورش به دلیل مقاومت و پایداری در طول بیش از سه سال تقدیر و تمجید کرد و گفت: مردم پس از سه سال و چهار ماه بحران خواستند و اجرا کردند.

اسد مردم سوریه را مردم شریف و بزرگ توصیف کرد و با بیان این که «انتخابات ریاست جمهوری صرفا یک روند سیاسی اجرایی نبود» گفت انتخابات سوریه پاسخ مردم به دشمنان سوریه بود.

رئیس جمهور سوریه در مجلس «الشعب» خطاب به ملت سوریه گفت: دموکراسی را به بهترین شکل آن اجرا کردید و دموکراسی ساخته و پرداخته شما بود. در مقابل فتنه ایستادگی کردید و به بادهای فتنه اجازه تاثیرگذاری بر عقل و قلبتان را ندادید و جز برای خداوند سر تعظیم فرود نیاوردید و به وطن خودتان چنگ زدید.

می‌خواستند اتفاقات را انقلاب نشان بدهند اما مردم انقلاب حقیقی بودند

وی با بیان اینکه وقتی (افراد مسلح) شعار «الله اکبر» بر زبان آوردند، خداوند بزرگتر از آنها بود زیرا خداوند با حق است و حق همزاد ملت است، افزود: در سال‌های گذشته آنها (تنها) سخن گفتند و شما عمل کردید. آنها می‌خواستند که تحولات را انقلاب جلوه دهند در حالی که شما انقلابی حقیقی بودید.

رئیس جمهور سوریه خطاب به ملتش گفت: درود بر ملت سوریه که همه انواع سیطره و جنگ را به دست و زبانش به چالش کشید. کسانی که سلاح حمل کردند با دست و برخی‌ دیگر با گفتن سخن حق، جنگ را به چالش کشیدند. درود بر ملت سوریه که جنگ را ناکام گذاشت. ملتی که با پایداری خود همه (طرح‌ها) را تغییر داد.. آنها همه ابزارهای پست را بکار گرفتند ولی نتوانستند شما را قانع کنند که دوستدار منافع ملت و حقوق شما هستند و (در نتیجه) در شستشوی مغزی شما و شکستن اراده‌تان ناکام ماندند.

img_sogande_bashar_asad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *