انتخاباتانتخابات

اسلام، مانند خورشید درخشان است و کسی نمی تواند مقابل تابش نور خورشید را بگیرد

خانه / استان ها / اسلام، مانند خورشید درخشان است و کسی نمی تواند مقابل تابش نور خورشید را بگیرد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اهانت به پیامبر اسلام و قرآن به لطف خدا باعث روشن شدن هرچه بیشتر حقانیت اسلام در دنیا شده است.

فاطمی1

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اهانت به پیامبر اسلام و قرآن به لطف خدا باعث روشن شدن هرچه بیشتر حقانیت اسلام در دنیا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در جمع علما ،طلاب و مردم بسیجی شهرکرد اظهار کرد: با توجه به آیات سوره طلاق خدا برای کسی که تقوای الهی پیشه کند و از نافرمانی خدا بیم داشته باشد راه گشایش باز می‌کند و از آنجایی که گمان نمی‌کند برای او روزی می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه در زمان پیامبر برخی از معنای این آیه برداشت اشتباه کردند و راه کسب روزی را تنها عبادت خدا تلقی کردند، افزود: باید برای رسیدن به روزی حلال زحمت کشید و در راه کسب این روزی باید تقوای الهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این جا است که خدا روزیمان را از جایی که گمان نمی‌بریم برایمان می‌رساند.

حجت‌الاسلام فاطمی تاکید کرد: توجه به اعمال و انجام وظایفی را که خدا بر عهده ما قرار داده است به میل خودمان و به سلیقه خودمان نیست بلکه باید با اجازه خدا و پیامبر خدا این اعمال انجام شوند.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان داشت: ما دین‌مان را برعهده ائمه و معصومان قرار می‌دهیم و در راه دین باید عمل به مسائل به گونه‌ای باشد که امر پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام بر میل ما پیشی گیرد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، اسلام ناب محمدی همه مرزهای جغرافیایی را پیموده است

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، تاکید کرد:جوانان اروپا و آمریکا با حقایق اسلام واقعی، آشنا شوند و خود درباره اسلام ناب محمدی تحقیق کنند.

حجت الاسلام  فاطمی افزود:نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، هدایت گرانه است و این نامه،راه روشنی را پیش روی جوانان اروپایی و آمریکایی گذاشته است ، تا خود درباره اسلام تحقیق کنند.

به گفته وی، این روزها بسیاری از جوانان اروپایی و آمریکایی از طریق شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت که دهکده جهانی است، با هم در ارتباط می باشند و این نامه بهترین پیام برای جوانان غربی درباره اسلام است.

حجت الاسلام  فاطمی گفت:همیشه، جوانان اروپایی و آمریکایی، اسلام را از زبان سیاست مداران خویش شنیده اند، در حالی که رهبر معظم انقلاب در این نامه از جوانان خواسته اند تا حقایق اسلام را خودشان کشف کنند و آن را از زبان سیاستمداران غربی که به بهانه ای اسلام ستیزی، آن را وارانه به مردم خود جلوه می دهند، توجه نکنند.

به گفته وی،طالبان و القاعده و داعش هیچ نسبتی با اسلام ناب ندارند و چهره اسلام واقعی نیستند، چرا که این گروه های تروریستی زاییده خود غرب است، تا بهانه ای برای اسلام ستیزی داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد:اکنون و سیاستمداران غربی از گسترش اسلام در هراس می باشند.

وی،با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قدسی رسول الله صلوات الله علیه وآله وسلم تاکید کرد:این اهانت ها، ریشه تاریخی دارد و به نوعی ، توطئه ای از پیش طراحی شده برای ضربه زدن به اسلام است.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد گفت:اسلام، مانند خورشید درخشان است و کسی نمی تواند مقابل تابش نور خورشید را بگیرد.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به پیشرفت اسلام و جهانی شدن آن تاکید کرد: تعداد مسلمانان در کشور فرانسه بعد از مسیحیان در درجه دوم قرار دارد و این در حالی است تبلیغات ضد اسلامی و توطئه‌ها علیه اسلام بسیار زیاد است.

وی این پیشرفت و جهانی شدن اسلام را مایه حسادت دولت‌های اروپایی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های اینچنینی و توهین‌هایی به این روش هر چند وقت یک‌بار به راه می‌افتد اما با این وجود اسلام و قرآن به لطف خدا کوچک‌ترین آسیبی ندیده و باعث روشن شدن حقانیت اسلام می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه گفت: ما برای آگاه شدن و هدایت این افراد به راه راست دعا می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم تا این مردم نادان دست از لجاجت برداشته و بفهمند اسلام چیزی که رهبران اروپایی یا داعش و القاعده نشان می‌دهد نیست.

حجت الاسلام  فاطمی یادآور شد:ایران اسلامی در جهان شناخته شده است چرا که اسلام ناب محمدی دین مهر و دوستی و صلح است.

حجت الاسلام  فاطمی سخن‌چینی، حسادت و شراب‌خواری را از آفات دین دانست و خاطرنشان کرد: هرکس این ویژگی‌ها را داشته باشد دین و ایمان خود را نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد رعایت آداب دین را نجات‌بخش عنوان کرد و افزود: هرآنچه در دین به ما توصیه شده باید انجام شود و انتظار از مسلمانان این است که با چیزهایی حرکت کنند که در دین توصیه شده است.

حجت‌الاسلام فاطمی موسیقی را هم یکی از این موارد بیان کرد و ادامه داد: در دین اسلام هیچ توصیه‌ای برای موسیقی نشده است و با برگزاری مراسم‌های موسیقی در جامعه نمی‌توان جامعه را اصلاح کرد و بلکه برگزاری این مراسم‌ها بیشتر باعث فاسد شدن اجتماع می‌شود.

وی مخاطبان مراسم‌های موسیقی را افراد مرفه و بی‌درد دانست و گفت:ما باید برای شاد کردن افراد فقیر در جامعه فکری کنیم و شاد کردن این افراد جز با ایجاد شغل، امکانات زندگی و … میسر نمی‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *