اعزام دانش آموزان بخش لاران به سرزمین نور

خانه / استان ها / اعزام دانش آموزان بخش لاران به سرزمین نور

سومین کاروان راهیان نور دانش آموزان برادر شهرستان شهرکرد از بخش لاران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه شهرکرد ضمن اعلام این خبر افزود: جهت آشنایی با ارزشهای متعالی دوران غرور آفرین دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، رشادت و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و رزمندگان عزیز، سومین کاروان راهیان نور دانش آموزی برادران از آموزش و پرورش منطقه لاران در تاریخ 27 آذزماه از محل هنرستان رازی سورشجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله کریمی افزود: بسیجیان اعزام شده به این اردو از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار(یادمان شهدای عملیات والفجر8)، شوش(یادمان عملیات فتح المبین) و معراج الشهداء بازدید و در رزمایش شبانه اردوگاه شهید مسعودیان اهواز نیز شرکت خواهند کرد.

وی، تعداد بسیجیان اعزام شده به مناطق عملیاتی را 100 نفر اعلام کرد و گفت: این کاروان بعد از الحاق به کاروان دانش آموزان شهرستان بن، به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام شدند.

شایان ذکراست دراین اردو ها با حضور علما و طلاب ،راویان سالهای دفاع مقدس و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم اسلام ضمن بهره مندی حضار از احکام ، اخلاق و بیان احادیث ، نمازهای سه وقت به جماعت اقامه می گردد همچنین گوشه ای از فداکاری رزمندگان اسلام توسط راویان دفاع مقدس تشریح و مراسم ادعیه و مداحی نیز برگزار می شود.

انتهای خبر/

Visits: 142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *