اعزام دانش آموزان بسیجی دختر ناحیه ۲ شهرکرد به سرزمین نور

خانه / استان ها / اعزام دانش آموزان بسیجی دختر ناحیه ۲ شهرکرد به سرزمین نور

در آستانه هفته بسیج، ۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه ۲ شهرکرد در قالب اردوهای راهیان نور،‌ عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

راهیان نور

در آستانه هفته بسیج،۳۲۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه ۲ شهرکرد در قالب اردوهای راهیان نور،‌عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛320 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی شهرهای شهرکرد، فرخشهر و هفشجان با هشت دستگاه اتوبوس طی بدرقه مسئولین آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد، عازم سرزمین نور شدند تا با آرمان های والای اسوه های ایثار و مقاومت، تجدید عهد و پیمان کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه شهرکرد با تشریح اهداف این سفر زیارتی بصیرتی، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، گلزار شهدای خرمشهر، مشهد شهدای شلمچه و پادگان دوکوهه و حضور در رزمایش رزمی بصیرتی اردوگاه زائران سرزمین نور از برنامه های این اردوی سه روزه است.

اسماعیل مردانی افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، آشنا نمودن نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان، و همچنین آشنایی نسل جوان با واژه ایثار، شهادت و فرهنگ دفاع مقدس و زنده نگه داشتن نام و یادشهدا، ایثارگران و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان می باشد.

مردانی از محسنات دیگر این کاروان ها را حضور علما، مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و راویان مجرب و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در جمع زائران مناطق جنگی عنوان کرد و گفت:در هر کاروان از عزیزان روحانی ، مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس حضوردارند که با اقامه نماز به جماعت، ایرادسخن، پاسخگویی به سئوالات، بیان احکام ،اخلاق،قرائت ادعیه و ذکر مصیبت ،روایتگری و بیان خاطراتی را از مناطق عملیاتی و توجیه عملیات های گوشه هایی از تلاش رزمندگان اسلام را تشریح و بازدید کنندگان را با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان درطول هشت سال دفاع مقدس آشنا می کنند.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *