اعطای نشان متبرک رضوی به فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

خانه / استان ها / اعطای نشان متبرک رضوی به فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

خدام

خادمان حرم مطهر رضوی،نشان متبرک رضوی را به نمایندگی از رزمندگان و پاسداران استان چهارمحال و بختیاری به سردار رضامحمدسلیمانی اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  آئین گرامیداشت دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع فرماندهان، رزمندگان و کارکنان ستادسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاء الدینی، با حال و هوای معنوی خاصی برگزارشد.

در این محفل نورانی، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علیه السلام حمل و روشنی بخش دیدگان فرماندهان، رزمندگان ،مدیران،مسئولان و کارکنان کادر و وظیفه ستادسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شد.

یکی از خادمان آستان رضوی در این مراسم پیرامون فضایل حضرت امام رضا علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به سیاست های مکارانه مأمون برای سیطره دائمی به حکومت اسلامی و موروثی نمودن آن در نسل خود، اظهار داشت: در قبال این سیاست مزورانه مأمون، حضرت امام رضا علیه السلام با عملکرد فرهنگی و برخورد منطقی و استدلال مقاومت کرد که همین مسئله کینه ای شد که مأمون نقشه شهادت آن امام همام را طراحی و اجرا کرد.

گفتنی است: بعد از سخنرانی کوتاه خادم رضوی، پرچم متبرک حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در جمع حاضران عبور داده شد و عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام با زلال اشک دیدگان، بوسه بر بیرق متبرک زدند و دل را از عمق جان صفا بخشیدند.

در پایان این مراسم معنوی، نشان متبرک حرم رضوی از سوی خادمان بر سینه سردار رضا محمدسلیمانی،‌فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، سرهنگ پاسدار محمد حسین آذر، معاون هماهنگ کننده و سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، معاون اجرایی سپاه استان به نمایندگی از رزمندگان چهارمحال و بختیاری نصب شد.

شایان ذکر است: بسته های نمک تبرکی حرم مطهر نیز در بین کارکنان توزیع شد.

انتهای خبر/

Visits: 66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *