افتتاح نمایشگاه “میثاق با شهدا” در شهرستان شهرکرد

خانه / استان ها / افتتاح نمایشگاه “میثاق با شهدا” در شهرستان شهرکرد

نمایشگاه ” میثاق با شهدا ” در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد برپا شد.

افتتاحیه8

نمایشگاه ” میثاق با شهدا ” در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان شهرکرد برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ دبیر ستاد برپایی نمایشگاه  ” میثاق با شهدای شهرستان شهرکرد ” گفت:  به دنبال برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد در سالروز عملیات کربلای 5 در منطقه شمال غرب کشور یکی از برنامه های محوری استان افتتاح نمایشگاه میثاق با شهدا بود که امروز افتتاح آن را در حضور مسئولین به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان شاهد بودیم.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی با اشاره به اینکه این پیام ها و اهداف این نمایشگاه در 12 غرفه به نمایش گذاشته شده است خاطرنشان کرد: این تعداد غرفه در سه حوزه  جنگ نرم  و  راه های مقابله با آن، ماهواره و بیان آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی مرتبط با آن و جنگ سخت و به نمایش گذاشتن ماکت عملیات غرورآفرین کربلای 5 همزمان با سالگرد این عملیات  برپا شده است که در این عملیات استان چهارمحال و بختیاری 288 شهید سرافراز را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

سرهنگ مرادی افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت 3 روز متوالی از ساعات 8 تا 12 ظهر و 15 تا 18 عصر برای بازدید علاقه مندان دائر است.

مرادی همچنین به برگزاری دومین یادواره 883 شهید شهرستان شهرکرد  در روز 18 دی ماه در مصلای امام خمینی اشاره و تصریح کرد : این یادواره  همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5  با حضور مسئولین، خانواده شهدا ، پیش کسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و عموم مردم  برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد ادامه داد:  ما این افتخار را داریم که بیش از یک سوم شهدای استان چهارمحال و بختیاری متعلق به شهرستان شهرکرد است  و همچنین این شهرستان  بیش از سه هزارو 212  جانباز تقدیم انقلاب و  بیش از ده هزار رزمنده  را راهی جبهه های جنگ هشت سال دفاع مقدس کرده است.

سرهنگ مرادی یکی از اهداف مهم برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد را استقبال از کنگره سرداران و 2400 شهید استان دانست و گفت: در حال حاضر در زمینه  فراهم کردن عرصه جهت برگزاری باشکوه این کنگره عظیم ملی و کشوری در نیمه اول مهرماه سال 94  همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری در نیمه نخست مهرماه سال 71 در استان هستیم.

وی افزود: در کنگره عظیم سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری بازخورد تمام یادواره های شهدا برگزار شده در سطح استان شامل کتاب های چاپ شده در این عرصه، وصیت نامه و آثار شهدا در معرض دید مردم استان چهارمحال و بختیاری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی برگزاری نشست  رزمندگان شرکت کننده درعملیات کربلای 5 در روز گذشته ، برپایی  نمایشگاه میثاق با شهدا در 17 دی ماه ، برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد در ساعت 9 صبح 18 دی ما و برگزاری جشن بزرگی به مناسبت ولادت حضرت محمد  (ص) و امام جعفر صادق (ع) و نورافشانی آسمان  فردا راس ساعت 19 در تپه نوراشهدا  از مهم ترین برنامه های اجرا شده و در حال اجرا به مناسبت سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای 5 در استان است.

انتهای خبر /

Views: 63

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *