افراد متعبد و مقید به اسلام باید وارد مجلس بشوند

خانه / استان ها / افراد متعبد و مقید به اسلام باید وارد مجلس بشوند

 فرمانده تیپ 83 امام صادق(علیه السلام) قم گفت:افرادی باید وارد مجلس (شورای اسلامی، خبرگان رهبری) شوند که متعبد و مقید به اسلام و همچنین مطیع ولایت فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در مراسم بزرگداشت دهه فجر در شهرستان فارسان و سالروز شهادت اولین شهید انقلاب اسلامی استان افزود: در چنین روزی انقلاب آغاز شد ،امام آمد و رهبری و فرماندهی انقلاب را بدست گرفت و شما مردم نیز مانند کوه پشت امام ایستادید.

وی تصریح کرد: انقلابی که شما به وسیله آن اتفاقات سنگینی را توسط آن در دنیا بوجود آوردید، انقلابی که دشمن تلاش کرد مهره‌های از پیش ساخته را اول وارد کند که انقلاب را بشکند و بعد به‌ مهره‌سازی‌های متعدد پرداختند تا نهالی که امام کاشت و 230 هزار شهید کنارش گذاشته را بشکنند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(علیه السلام)قم خاطرنشان کرد:حسن هیکل می‌گوید من نه میفهمم و نه می‌شناسم که ولایت فقیه چیست ولی خوب می‌دانم که مردم ایران دو بار به مدیترانه رسیدند، یکی در زمان هخامنش و بار دیگر در زمان حاکمیت ولایت فقیه و با تدبیر ولی فقیه پرچم اسلام را در چهار گوشه دنیا بلند کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمینطیبی فر با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات بیان کرد: افرادی باید وارد مجلس (شورای اسلامی، خبرگان رهبری) شوند که متعبد و مقید به اسلام و همچنین مطیع ولایت فقیه و در برابر دشمنان مقاوم باشند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: اگر عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می ریزد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(علیه السلام) قم تصریح کرد: دشمن مطمئنا برای ایجاد تغییرات مورد نظرخود به طور مستقیم وارد نمی‌شود بلکه از ابزارهای لازم‌ استفاده می کند همانطور که در فتنه ۸۸اسراییل فتنه گران را سرمایه های خود در ایران دانست.

انتهای خبر/

بازدیدها: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *