افشای اندیشه های نفوذی رسالت حوزویان دانشگاهیان و نخبگان جامعه

خانه / استان ها / افشای اندیشه های نفوذی رسالت حوزویان دانشگاهیان و نخبگان جامعه

سرافراز8

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، افشای اندیشه های نفوذی را از رسالت های مهم روحانیت،‌دانشگاهیان و نخبگان جامعه برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جلسه تعامل نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سازمان بسیج طلاب و اداره تبلیغات اسلامی، با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، به سرمایه گذاری دشمن در بحث فرهنگی برای نفوذ در ارکان کشور اشاره کرد و رسالت مهم روحانیت و مبلغان دینی و فرهنگی برای خنثی سازی این توطئه را بسیار مهم عنوان کرد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، افشای اندیشه های نفوذی را از رسالت های مهم روحانیت در جامعه برشمرد و افزود: روحانیان و مبلغین باید چهره واقعی دشمن و پشت پرده سیاست های فرهنگی استکبار جهانی را برای مردم افشا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ضرورت جلوگیری از نفوذ افکار و اندیشه های انحرافی به جامعه تاکید کرد و افزود: وظیفه خطیر حوزویان و دانشگاهیان و نخبگان جامعه، جلوگیری از نفوذ افکار انحرافی در سطح جامعه بخصوص قشر تحصیل کرده است و باید با تمام توان با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به اهمیت استکبارستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: عادی سازی رابطه با رأس استکبار که آمریکاست در صدر برنامه های نفوذ دشمنان قرار گرفته است و روحانیان و مبلغان و دانشگاهیان و نخبگان و قشر تحصیل کرده جامعه، باید با این توطئه نیز به صورت آگاهانه و هوشمندانه مقابله نمایند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با بیان اینکه؛ ‌روحانیت در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد، اظهار کرد: استکبار ستیزی ریشه قرآنی دارد و انواع استكبار عبادی،‌ سیاسی و اقتصادی از نظر اسلام و آیات و روایات معصومین علیهم السلام محکوم و مذموم است.

سرافراز، روحیه استکبارستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز به رهبری حضرت امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت لایزال الهی، روحیه استکبار ستیزی و انسجام درونی شکل گرفت و پیروز شد و ادامه این انقلاب نیز با اتکال به همین مؤلفه ها میسر خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم انس با قرآن و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام، تصریح کرد:طلاب و روحانیان باید با انس با قرآن، آموزه های قرآنی و معرف اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام را در جامعه ترویج دهند.

انتهای خبر/

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *