اقامه نماز ظهر عاشورا در استان چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / اقامه نماز ظهر عاشورا در استان چهارمحال وبختیاری

 در ظهر روز عاشورا به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام ،نماز ظهر عاشورا با حضورپر شور آحاد مردم در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری اقامه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  مردم چهارمحال وبختیاری پس از عزاداری عاشورای حسینی در ظهر عاشورا در حسینیه ها، تکایا، مصلاها و خیابانها به اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند.

ائمه نماز ظهر عاشورا در سراسر چهارمحال وبختیاری با بیان فرازهایی از اهداف قیام عاشورا،برپایی و اقامه نماز اول وقت در ظهر عاشورا  را مهمترین درس نهضت حسینی در قیام عاشور عنوان کردند.

آنان یادآور شدند:ایثارگری و شهادت، مقاومت و پایداری، عشق به خدا و عبودیت حق، اجرای احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر، زنده نگهداشتن ارزشهای الهی و جلوگیری از انحراف اسلام از درسهای مهم قیام عاشورای حسینی می باشد.

نماز ظهر عاشورا در شهرکرد با حضور هیئات عزاداری و مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به امامت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.

نماز ظهر عاشورا علاوه بر شهرکرد در شهرستان های فارسان، بروجن،لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ ، بن و سامان با حضور خیل عزاداران حسینی نیز اقامه شد.

انتهای خبر/

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *