اقامه نماز ظهر عاشورا در چهارمحال و بختیاری

خانه / استان ها / اقامه نماز ظهر عاشورا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛خیل عظیم عزادران حسینی در سراسر استان پس از عزاداری و سینه زنی و دسته روی در سوگ امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان جلوه‌های معنوی، شور حسینی را در قالب دسته‌ها و هیئات‌های سوگواری در نماز ظهر عاشورا متجلی ساختند.

نماز4

دسته‌های عزاداری سید الشهدا علیه السلام همزمان باظهرعاشورا به یاد آخرین نماز سیدالشهدا و در راستای تکریم نماز، به عنوان مهم‌ترین پیام عاشواری حسینی نماز ظهر را اول وقت به جماعت اقامه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛خیل عظیم عزادران حسینی در سراسر استان پس از عزاداری و سینه زنی و دسته روی در سوگ امام حسین علیه السلام  و یاران باوفای ایشان جلوه‌های معنوی، شور حسینی را در قالب دسته‌ها و هیئات‌های سوگواری در نماز ظهر عاشورا متجلی ساختند.

در مرکز استان نیز نماز ظهر عاشورا به صورت شکوه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقامه شد.

همچنین نماز ظهر عاشورا در مراکز شهرستان‌ها در مصلا‌های نماز جمعه و در دیگر نقاط استان در مساجد و مراکزی که هیأت های مذهبی عزاداری می‌کنند، برگزار شد.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته با طنین انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر، هیئات مذهبی و مردم شرکت کننده در مراسم عزاداری، با شور و شعور حسینی توامان و به تبعیت از امام و مقتدای خویش و به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان، نماز را بر هر کاری مقدم دانسته و این فریضه الهی را به جماعت اقامه و پس از آن عزادری‌ خود را از سر گرفتند.

انتهاي خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *