اقتدار و صلابت در گرو وحدت ملي، حول محور ولايت مداري است

خانه / استان ها / اقتدار و صلابت در گرو وحدت ملي، حول محور ولايت مداري است

نمايندگی ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم علیه السلام با بيان اينکه حماسه عظيم و مردمي ۹ دي بايد از زواياي مختلف مورد بررسي تحليل گران قرار گيرد، گفت: تمامي ابعاد حماسه ۹ دي بايد مورد توجه قرار گيرد.

سرافراز4

نمايندگی ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم علیه السلام با بيان اينکه حماسه عظيم و مردمي ۹ دي بايد از زواياي مختلف مورد بررسي تحليل گران قرار گيرد، گفت: تمامي ابعاد حماسه ۹ دي بايد مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام کريم سرافراز در همايش طلايه داران بصيرت در شهرستان سامان با بيان اينکه حماسه ارزشمند و مردمي 9 دي، بدون عنايت الهي نمي توانست خلق شود و اين حماسه با حمايت خداوند و حضور چندین ميليوني مردم تجلي يافت، اظهار کرد: مردم با حضور خودجوش در 9 دي ماه باعث خلق اين حماسه شدند و روز 9 دي 88 در تاريخ اين ملت ماند و يک روز متمايز در بين روز هاي تاريخ اين ملت شد .

نمايندگی ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم علیه السلام با بيان اينکه هر آنچه به اين واقعه مهم نگاه مي شود دست قدرت الهي، روح ولايت و روح حسين بن علي علیه السلام ديده مي شود، بيان داشت: خدواند در قرآن کريم مي فرمايد زماني که دشمنان خداد مي خواهند دين خدا را براندازي کنند اراده الهي فراتر از اين اراده هاست و دست خدا بالاي دست دشمنان و بدخواهان است و در 9 دي ماه عنايت الهي يکي از ابعاد مهم در حماسه 9 دي سال 88 در کشور بوده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره بر اينکه در شرايط فتنه، کار و راهنمايي خيلي سخت و دشوار است، اذعان داشت: خداوند هميشه حجت را بر تمام بندگان تمام کرده و براي راهنماي افراد و جلوگيري از گمراهي دليل و راهنما مي فرستد.

حجت الاسلام سرافراز با تاکيد بر اينکه فتنه هاي از زمان صدر اسلام تا کنون وجود داشته و بايد افراد خاص هدايت مردم را در اين مواقع عهده دار باشند، تصريح کرد: در جنگ صفين کساني که در مقابل اميرالمومنين قرار گرفته بودند از کساني بودند که از  نماز شب و قرآن خواندن غافل نبودند؛ اما در مقابل امير المومنين به جنگ پرداخته بودند و همين موارد موجب متزلزل شدن افراد حضرت علي علیه السلام  مي شد و در اين ميان افراد خاص و خالص بايد روشنگري مي کردند و سربازان و ياران را هدايت مي کردند.

وي  با بيان اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي پرچم  فتنه 88 را مديريت مي کردند بيان داشت: کساني که به عنوان گروه چپي بودند بازيگران کشور هاي استکبار ستيز در اين فتنه شدند.

حجت الاسلام سر افزار با اشاره به اينکه 9 دي ماه پيروزي و فتح ديگري بود که به مدد الهي و تدابير رهبري و بصيرت مردم در تاريخ اين نظام رخ داد، بيان داشت: در حماسه 9 دي بصيرتي مبني بر ولايت مداري ، امام شناسي و رهرو ولايت بودن وجود داشت.

نماينده ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم علیه السلام با بيان اينکه در حماسه 9 دي ماه خواص بي بصيرت در دوران فتنه دچار آفت شدند، اذعان داشت: اين افراد در دوران انقلاب و جنگ با رهبر بودند ولي در زمان فتنه دچار آفت شدند و موجب آسيب به نظام و انقلاب شدند.

حجت الاسلام کريم سر افراز با اشاره بر اينکه در فتنه سال 88 مردم د ر سراسر کشور ثابت کرد که مردمي بصير و ولايت مداري هستند و از فرمان بردار رهبر در جامعه هستند، عنوان کرد: اگر مردم به موقع وارد عمل نمي شد مشخص نبود که چه اتفاقي بعدها در کشور خواهد افتاد.

وي با بيان اينکه از ويژگي هاي 9 دي ماه تحکيم ارکان و هويت انقلاب اسلامي، حضور و مشارکت مردم ، پيوند امت و رهبري بوده است، تصريح کرد: مردم با خلق حماسه 9 دي بزرگترين تهديد دشمن عليه انقلاب اسلامي را خنثي کردند و موجب شدند که اميد دشمن به ياس تبديل شود.

حجت الاسلام سر افراز عنوان کرد: 9 دي تجلي روحيه عاشورايي و حسيني مردم ، غيرت ديني و لبيک گويي به نداي رهبر بود و مردم با حضور خود جوش پاي علي زمان ، ارمان نظام و شهدا ايستادند.

وي با بيان اينکه پيام حماسه بزرگ 9 دي به دشمنان پيروزي مردم بر نظام سلطه و استکبار ستيزان، محکم بودن پيوند امت با ولايت و رهبري است، خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت در گرو وحدت ملي حول محور ولايت مداري و تکيه بر توان بومي و دانشمندان و استعداد هاي داخلي است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *