اقتصاد مقاومتی، نه گفتن به تحریم و تسلیم است

خانه / استان ها / اقتصاد مقاومتی، نه گفتن به تحریم و تسلیم است

اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل و نه گفتن به تحریم و تسلیم در برابر دشمن محقق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، با تبریک سال نو و بهار فاطمی اظهار کرد: خصوصیت ویژه سال 95 این است که آغاز و پایان سال با ولادت ام النجباء حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مصادف می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: خداوند متعال در قرآن کریم انسان را به تدبر و اندیشیدن فراخوانده است و نشانه خردمندان را فکر و اندیشه بیان فرموده است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام درباره سفارش پیامبر اکرم به یکی از مسلمانان درباره تفکر پیرامون سرانجام کاری که می خواهد انجام دهد،‌ادامه داد: اختلاف شب و روز و گردش ایام نشانه هایی برای صاحبان خرد و اندیشه است .

حجت الاسلام سرافراز، تصریح کرد: انسان باید به عاقبت کاری که می خواهد انجام دهد، بیندیشد و ببیند که آیا سرانجام آن کار مایه رشد می باشد یا خدای ناکرده به ضلالت و گمراهی می رسد.

وی، در ادامه به نامگذاری سال 95 تحت عنوان” اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل” اشاره کرد و ده اقدام اساسی برای نجات کشور را از منظر فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم مطهر رضوی را تبیین کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: شناسایی و تمرکز بر فعالیتها و زنجیره های مزیت دار اقتصادی، احیا و به حرکت درآوردن تولید داخلی، خودداری جدی ازخریدهای خارجی که قدرت تولید داخلی را تضعیف کند، مدیریت پولها و منابع مالی ایران که از خارج وارد کشور می شود، دانش بنیان شدن بخشهای مهم اقتصادی، بهره برداری از بخشهایی که قبلاً در آنها سرمایه گذاری کلانی شده است مانند پتروشیمی و ساخت نیروگاه، و مشروط شدن همه معاملات خارجی به انتقال فناوری به داخل ایران، مبارزه جدی و واقعی با فساد، ویژه خواری و قاچاق، افزایش بهره وری انرژی، نگاه ویژه و حمایتی به صنایع متوسط و کوچک برای ایجاد اشتغال و تحرک اقتصادی، از پیشنهادهای دهگانه مقام معظم رهبری به مسئولان اجرایی برای تحقق شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بود که ما نیز به نوبه خود در تحقق این شعار باید تلاش کنیم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، آحاد ملت را مخاطب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: با همدلی و وحدت و تلاش و اهتمام جهادی می توان به شعار سال جامه عمل پوشاند و اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه در جامعه نهادینه کرد.

این مقام مسئول، ارتقای توان بازدارندگی نظام در برابر تهدیدات دشمنان از جمله تقویت توان موشکی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کسانی که دم از فردای مذاکره برای دنیا می زنند؛ آیا نمی دانند بدون توان نظامی و موشکی و دفاعی در برابر کوچک ترین کشورها نیز نمی توانیم از حق خود دفاع کنیم؟.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تقویت باور جوانان را رسالت دیگر دلسوزان نظام و نخبگان جامعه دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر حضرت آقا با اقدام و عمل و نه گفتن به تحریم و تسلیم در برابر دشمن محقق می شود.

انتهای خبر/

بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *