انتخاباتانتخابات

امام جمعه سمنان: ایران اسلامی، با درایت مقام معظم رهبری “شکست ناپذیر” است

خانه / استان ها / امام جمعه سمنان: ایران اسلامی، با درایت مقام معظم رهبری “شکست ناپذیر” است

امام جمعه سمنان با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در عزت و جایگاه رفیع امروز جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی، امروز با درایت مقام معظم رهبری و بیداری ملت فهیم خود، «شکست ناپذیر» است.
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان که با حضور پرشور مردم این شهر در مصلی نماز جمعه سمنان اظهار داشت: امروز تنها تکیه بر ولایت مطلقه فقیه است که می‌تواند جامعه ما را به توسعه و کامیابی برساند.

وی افزود: بر این اساس امروز همه ما وظیفه داریم تا دغدغه‌های ایشان را در اولویت کار خود قرار داده و به آن عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره آمریکا و نقشه‌های شوم این کشور برای کشورمان عنوان کرد: امروز آمریکا از دو طریق می‌خواهد در منطقه نفوذ کند و باید همه در این زمینه هوشیار باشند.

آیت‌الله شاهچراغی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان را یکی از این نقشه‌های شوم آمریکا برای نفوذ در منطقه عنوان و تصریح کرد: آمریکا با طرق مختلف می‌خواهد بین کشورهای منطقه تفرقه بیندازد و از این طریق راه نفوذ خود در خاور میانه را هموار کند.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری توافق هسته‌ای نیز یکی دیگر از راه‌هایی است که آمریکا آن را برای نفوذ خود در منطقه برگزیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هوشیاری ملت بزرگ ایران و درایت مقام معظم رهبری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز راه نفوذ آمریکا در منطقه (باوجود همه تلاش‌های شوم این کشور) بسته است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی مبارزه با تروریسم گفت: امروز همه می‌دانند که آمریکا حامی اصلی تروریسم در دنیا است و این مطلب بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از خدمات دولت یازدهم در مدت فعالیت آن قدردانی کرد و با اشاره بر لزوم حمایت از دولت‌مردان تأکید کرد: امروز حمایت از این دولت که با رأی مردم انتخاب شده و مقام معظم رهبری نیز حکم رئیس آن را تنفیذ کرده‌اند و مشروعیت به آن بخشیده‌اند؛ وظیفه عموم مردم است.

خطیب جمعه سمنان خاطرنشان کرد: از آن سو، دولت نیز باید زمینه خدمتگزاری بیشتر به مردم را فراهم آورده تا رضایتمندی بیشتر در آنان حاصل شود.

تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سبب تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از دیگر بخش‌های خطبه‌های نماز جمعه امروز به امامت آیت‌الله شاهچراغی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *