امام جمعه سمنان: تمام تحریم های آمریکا علیه ایران باید یک‌جا لغو شود

خانه / استان ها / امام جمعه سمنان: تمام تحریم های آمریکا علیه ایران باید یک‌جا لغو شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تمام تحریمهای علیه ایران که مربوط به آمریکاست باید یک‌جا لغو شود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های ماز جمعه سمنان با حضور مردم ولایت مدار سمنان با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اظهار داشت: باقی ماندن تحریم ها علیه ایران خلاف اصل مذاکره است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره چارچوب تحریم ها تذکرات خود را شفاف اعلام کردند از این پس مسئولان باید بیشتر از گذشته مراقب حرکات و رفتارهای فتنه انگیز و سخنان غیر معقول آمریکایی ها باشند.

به گفته امام جمعه سمنان، مسئولان باید پاسخگوی سخنان دشمن باشند و نگذارند آمریکایی ها هر چه دلشان می خواهد بگویند.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه مسایل بعد از برجام مهمتر از خود برجام است، عنوان کرد: مذاکرات برای برداشتن تحریم ها انجام شد و باقی ماندن آن ها خلاف اصل مذاکرات است.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: اگر آمریکا تهدید کند ما هم تهدید می کنیم و اگر آنها اجرای روند تفاهم هسته ای را متوقف کنند، ایران نیز کار را متوقف می کند.

نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر لزوم بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی تاکید داشتند و برای رفع ابهام ها، برجام باید توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش نیروی مقاومت بسیج که نماد قدرت و اقتدار مردمی جمهوری اسلامی است که برای دفاع از این مرز و بوم به کار می رود، دشمن را دچار نا آرامی و تنش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *