امام جمعه سمنان: حزب الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیست است

خانه / دسته‌بندی نشده / امام جمعه سمنان: حزب الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیست است

امام جمعه سمنان به مناسبت روز مقاومت اسلامی گفت: حزب الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیستی‌هاست و مردم مسلمان منطقه اکنون در برابر ظلم جهانی ایستادگی می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد اظهار داشت: نرمش دشمنان نظام اسلامی در رفتار و گفتارشان نشانه تغییر رویه آن‌ها نیست، زیرا آن‌ها نمی توانند علیه ایران اقدامی انجام دهند.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا و انگلیس از مرداد سال 1332 تا فتنه سال 1388 علیه ملت ایران، آشکار است و لازم است در شرایط فعلی جامعه ملت ایران هوشیاری و بصیرت را سرلوحه خویش قرار دهد.

خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا، صهیونیسم و انگلیس به دنبال کشتار مسلمانان در منطقه هستند افزود: استکبار جهانی به دنبال تجزیه کشور عراق است، اما به این آرزوی خود نمی‌رسد.

شاهچراغی گفت: حزب الله لبنان خار چشم آمریکا و صهیونیستی‌هاست و مردم مسلمان منطقه اکنون در برابر ظلم جهانی ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به کشور می باشد،بیان کرد: این عزیزان نماد اقتدار ایران در زمان اسارت هستند و در شرایط حاضر نیز روحیه آزادگی در کشور باید ادامه داشته باشد.

شاهچراغی با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، گفت: دختران جامعه باید ولایتمداری و حجاب و عفاف فاطمی را الگوی خود قرار دهند.

Views: 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *