امروز، آمریکا افول کرده و تهدیدات روی میز آنان تهدیدی تو خالی است

خانه / استان ها / امروز، آمریکا افول کرده و تهدیدات روی میز آنان تهدیدی تو خالی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر حمایت و کمک همه بخش ها به دولت تاکید کرد.

سیاسی

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بر حمایت و کمک همه بخش ها به دولت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛دومین همایش هادیان ، نخبگان سیاسی و مداحان بسیج وسپاه و حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزارشد.

دراین همایش سردار رسول سنایی راد افزود:همه نیروهای درون نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند، دولت را در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم حمایت کنند.

وی تصریح کرد: از دولت نیز انتظار می رود به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای داشته باشد و در راستای تحقق آن اقدام کند.

سردار سنایی گفت: دولت کارآمد، باعث رضایت مندی مردم می شود و رضایت مندی مردم نیز امنیت پایدار کشور را به همراه دارد و امنیت پایدار  پایه های دپیلماسی را مستحکم می کند.

وی ادامه داد: دو قطبی کردن مخالفان و موافقان مذاکرات هسته ای نوعی نفاق است و باید از تیم مذاکره کننده حمایت کرد اما نقدهای سازنده نیز باید بازگو شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  یادآور شد:مدیران باید با نهادینه سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، دشمنان را ناامید کنند.

سنایی راد اظهار داشت: امروز، آمریکا افول کرده و تهدیدات روی میز آنان تهدیدی تو خالی است و آمریکا دیگر در شرایطی نیست که وارد چالش جدیدی شود و نمی تواند به قبل بازگردد.

وی یادآور شد: لحن دیپلمات های غربی نیز در مذاکرات اخیر تغییر کرده چرا که مردم ایران همواره با اقتدار از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کرده اند و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری باعث تقویت اقتدار ملی ایران شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از ویژگی های بیداری اسلامی، شکل گیری حرکت های ضد آمریکایی بود و این حرکت ها باعث افول و تضعیف آمریکا شده است.

سنایی راد در خصوص شکل گیری گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه گفت: هدف تشکیل گروهک تروریستی داعش ، ایجاد اسلام هراسی است و دشمنان اسلام، داعش را برای فرسایش جهان اسلام و مقابله با وحدت و همگرایی کشورهای اسلامی بوجود آورده اند.

وی گفت: داعش یک جریان مذهبی نیست، بلکه یک جریان چند لایه است، که از نگاه سکولار تا کاسب کارانه در رویکردهای این جریان تروریستی مشاهده می شود.

سنایی راد گفت: استکبار می خواست با ایجاد داعش، جهان اسلام را درگیر در نزاع شیعه و سنی، سنی و سنی و عرب و فارس جلوه دهد، در حالی که گروه تروریستی داعش، یک گروه چند لایه سکولار است، که به اسم اسلام حتی برده فروشی نوین نیز می کنند و با نفت کش ها اقدام به سرقت نفت عراق می کنند.

وی یادآور شد: گروهک تروریستی و جنایتکار داعش با فریاد الله اکبر به مسلمانان حمله می کند و درپرچم خود ازنمادهای مذهبی و اسلامی بهره می گیرد تا پروژه اسلام هراسی طراحی شده توسط استکبار را جلو ببرد.

سنایی راد تاکید کرد: اسلام هراسی از سوی آمریکا و استکبار جهانی از زمان چاپ کاریکاتورهای موهن از سوی کاریکاتوریست دانمارکی تا ساخت فیلم های هالیوودی ضد اسلامی آغاز شده و در ادامه با ایجاد طالبان و داعش این پروژه وارد مرحله جدیدی از جلوه دادن چهره ای خشن از اسلام شده است.

به گفته وی،وحدت و همگرایی جهان اسلام و بیدار اسلامی سد محکمی در برابر جریان نقاق و اسلام هراسی دشمنان است.

پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این روز بود.

انتهای خبر /

Visits: 58

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *