امروز غرب از لحاظ سیاسی، نظامی و فرهنگی در بدترین موقعیت است

خانه / استان ها / امروز غرب از لحاظ سیاسی، نظامی و فرهنگی در بدترین موقعیت است

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز غرب از لحاظ سیاسی، نظامی و فرهنگی در بدترین موقعیت است وهیچگاه نمی‌تواند آسیبی به اسلام و ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی برساند.

جمعیت

امام جمعه شهرکرد گفت:امروز غرب از لحاظ سیاسی، نظامی و فرهنگی در بدترین موقعیت است وهیچگاه نمی‌تواند آسیبی به اسلام و ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام والمسلیمن محمدعلی نکونام گلپایگانی در جمع طلاب، علما و مردم بسیجی شهرکرد اظهار کرد: به لطف پروردگار هرگاه دشمن به خیال خام خود قصد تعرض به خاک کشورمان را داشته با هوشیاری نیروهای غیور پدافند غیرعامل مورد هدف قرار گرفت که نمونه بارز آن پهباد اسرائیلی بود.

وی با گرامیداشت هفته پدافند هوائی افزود: نیروی پدافند هوایی، حافظان قدرتمند کشور هستند که با چشمان تیز بین خوداز آسمان ایران اسلامی حفاظت می کنند

امام جمعه شهرکرد به نسشت اخیر خبرگان ملت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانطوری‌که مقام معظم رهبری تحلیل جامعی از وضعیت جهان غرب داشتند، امروز غرب از لحاظ سیاسی، نظامی و فرهنگی در بدترین موقعیت است وهیچگاه نمی‌تواند آسیبی به اسلام و ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی برساند.

حجت الاسلام والمسلیمن نکونام تصریح کرد: کسانی که راه برون‌رفت برخی از مشکلات کشور را در مذاکره و وابستگی به غرب می‌دانند افرادی ضعیف هستند که سستی فرهنگ غرب را می‌بینند اما همچنان بر وابستگی و ارتباط با غرب تأکید می‌کنند.

وی افزود: امروز جامعه ما به برکت دین مبین اسلام یک جامعه پویا، سرزنده و دارای منابع و فرهنگ غنی است و بایستی مراقب تهاجم فرهنگی غرب به باورها و اعتقادات مردم باشیم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: ما باید اعتقادات مذهبی و باورهای دینی مردم را تقویت کنیم و در این راه علماء اسلام نقشی تعیین کننده دارند.

حجت الاسلام والمسلیمن نکونام گفت: حضور عالمان دینی در میان مردم، تولید برنامه‌های فرهنگی مذهبی در رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و تلاش تمامی دستگاهای فرهنگی کشور کمک شایانی به تقویت فرهنگ مذهبی مردم خواهد کرد که در این میان باید به دیدگاهای ولی فقیه زمان نگاه ویژه‌ای شود.

وی در ادامه به قیام 17 شهریور ماه؛ جمعه سیاه و کشتار جمعی از مردم به دست مأموران ستم شاهی اشاره کرد و گفت: این روز آزمون بزرگی برای ملت سرافراز ایران بود که به فضل الهی از این آزمون سربلند بیرون آمد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در این روز رژیم وابسته پهلوی حمامی از خون به راه انداخت، تصریح کرد: مردمی که 17 شهریور ماه را خلق کردند هیچگاه با توطئه‌های بزدلان وابسته به استعمار سست نخواهند شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب و سرتیب وحید دستجردی و شهید عالم و عابد آیت الله مدنی امام جمعه تبریز گفت: این شخصیت‌های بزرگوار در راه انقلاب گام‌های بزرگی بر داشتند و شهادت آنها اوج جنایات عظیم منافقین کوردل بود.

حجت الاسلام والمسلیمن نکونام همچنین با تبریک میلاد هشتمین امام شیعیان گفت: حرم مطهر امام هشتم حضرت رضا علیه السلام پناهگاه مردم شیعیه ایران و خواستگاه حاجتمندان و نیازمندان دنیا است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *