امروز نایب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ولی‌فقیه است

خانه / استان ها / امروز نایب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ولی‌فقیه است

ولا

امام جمعه موقت تهران در جمع پرشور مردم شهر نقنه استان، آرامش امروز لبنان مدیون حزب‌الله است، دعای ندبه بیعت با امام زمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه ما فقط شیعه گریه نیستیم و شادی و گریه هرکدام در جای خودش لازم است، عنوان داشت: نام‌گذاری دهه کرامت اقدام بسیار نیکویی می‌باشد که اول این دهه با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شروع می‌شود که ایشان خواهر تنی امام رضا علیه السلام می‌باشند و امام وقتی به مرو رسیدند پیک مخصوصی برای خواهر گرامی‌شان فرستادند که به ایشان ملحق شوند و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به دستور وی حرکت نمودند که به‌فرمان خلیفه ستمگر عباسی در شیراز با این کاروان درگیر شدند و مردان آن را شهید نمودند و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را مسموم کردند و ایشان به منطقه قم که رسیدند در قله پاکی به شهادت نائل آمدند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: عشق و ارادت به بانوی ولایت و کرامت، حفظ ارزش‌هاست و پایان این دهه ولادت امام رضا علیه السلام می‌باشد که زبان از گفتن اوج کرامات میزبان کشور ما عاجز است و همه ما ایرانیان مهمان امام رضا علیه السلام و ایشان میزبان ما هستند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه مرکز ایران آستان قدس است و مدام در آنجا حاجت می‌گیرند، خاطرنشان کرد: کاروان دانش‌آموزی یکی دو سال پیش مهمان امام رضا علیه السلام شدند و معلم به دانش‌آموزان گفت در کلاس ما زهرا خانم نابیناست و بیایید از امام رضا علیه السلام هیچ‌چیز برای خود نخواهید به‌جز شفای همکلاسی‌تان و سرانجام پس از پایان سفر این دختر دبستانی بینا شده برگشت ، واسطه بین ما و خداوند متعال امام معصوم است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اجازه دهید بچه‌تان بانام اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام صفا کند و از وقتی چشم‌باز می‌کند ببیند شادی‌هایش با جشن‌های اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام گره‌خورده است و بزرگ هم که شد با همین عشق شکل می‌گیرد.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شاد و محزون بودن برای اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام، عشق به آنان است، تصریح کرد: هرکس عاشق اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام باشد اسم فرزندانش را به نام پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام  نامگذاری می‌گذارد و چرا از اسم‌های ائمه عبور کنیم که فردا بچه‌مان خجالت بکشد.

وی بابیان اینکه خداوند رحمان دوست دارد در هر خانه‌ای نام فاطمه باشد، ابراز کرد: دختر نعمت خداست و آن‌هایی که فرزند دختردارند قدر بدانند و شاکر خداوند باشند.

آیت‌الله خاتمی بابیان اینکه اگر نام اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام زیور خانم‌ها باشد جلوه ولایتمداری است، عنوان کرد: جلوه دیگر ولایتمداری آن است ک علاقه‌ای که به ولی دارید به جانشینش هم داشته باشید و امروز نایب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ولی‌فقیه ما است و او مسلم بن عقیل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ماست منتهی مسلم نایب خاص و رهبر معظم انقلاب نایب عام ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد و عشق به ولایت اقتضا می‌کند که عشق به نایبش هم داشته باشید.

این استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه دعای ندبه بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است وقتی کامل می‌باشد که همراه با بیعت جانشینش باشد و در شهر نقنه ۱۷ سال است که دعای ندبه در هر هفته برپاست و این به معنی آن است که مردم این شهر هفته‌ای یک‌بار با ولی‌فقیه شان بیعت می‌کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ما غرق نعمت بودیم و هستیم و همچون نعمت امام راحل عظیم‌الشأن را دنیا ندید و امروز هم رهبر معظم انقلاب نعمتی بزرگ برای ما است.

امام‌جمعه موقت تهران اضافه کرد: آمریکا اکنون خودش را ابرقدرت بی‌رقیب دنیا می‌داند ولی تنها رقیبش جمهوری اسلامی ایران و مواضع قاطعانه و شجاعانه و مدبرانه ولی‌فقیه، امام خامنه‌ای است و در ورای این مذاکرات که هنوز مراحل قانونی‌اش طی نشده، دنیای استکبار امید داشت مقداری از مواضعمان عقب‌نشینی کنیم و آمریکا و هم‌پیمانانش به‌صراحت حزب‌الله را تروریست می‌خوانند درصورتی‌که امنیت امروز لبنان مدیون این گروه است.

وی افزود: آنچه اسرائیل این رژیم فاسد و جعلی را زمین‌گیر کرده، قدرت حزب‌الله است و لبنان که نیروی هوایی، ضد هوایی و ارتش قوی ندارد ، در ‌واقع آرامش امروز لبنان مدیون حزب‌الله است و تروریست نامیدن این باشرافت‌ها دروغی بزرگ می‌باشد.

آیت‌الله خاتمی یادآور گشت: رهبر بزرگوارمان در خطبه عید فطر امسال فرمودند ما همچنان حامی حزب‌الله هستیم ، امام خمینی آمریکا را مثل سگی نامیدند که اگر فرار کنی دنبالت می‌دود و اگر بایستی، با توکاری ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه منش مقام معظم رهبری را دقیقاً منش امام راحل دانست و تأکید کرد: عشق به ولایت و آل الله متجلی در حمایت از ولی‌فقیه است و خداوند نعمت توحید و ولایت را به همه ما عطا کرده و ان‌شاءالله این نعمت را خداوند بر ملت عزیزمان مستدام بدارد.

شایان ذکراست:بیست دومین مرحله طرح تقویت مبانی اعتقادی و شهبه زدایی دینی با عنوان “جوان وسبک زندگی اسلامی”به همت امام جمعه شهرکرد به مدت 25روز از دوم تا بیست و هشتم مردادماه هر شب در مهدیه مصلای شهرکرد برای جوانان و هر روز بصورت تخصصی با حضور 16نفر از اندیشمندان کشور برگزار شد.

انتهای خبر/

Views: 191

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *