امر به معروف و نهی از منکر از توصیه‌های امام رضا علیه السلام به شیعیان است

خانه / استان ها / امر به معروف و نهی از منکر از توصیه‌های امام رضا علیه السلام به شیعیان است

امام جمعه بروجن گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از توصیه‌های امام رضا علیه السلام است و در روایات زیادی به تذکر و هدایت افراد به سمت دین اسلام توسط این امام بزرگوار اشاره شده است.

امربه معروف

امام جمعه بروجن گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از توصیه‌های امام رضا علیه السلام است و در روایات زیادی به تذکر و هدایت افراد به سمت دین اسلام توسط این امام بزرگوار اشاره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام غلامعلی حسین‌نژادیان با تبریک دهه کرامت، میلاد امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد بایستی در سالروز میلاد این امام همام با برگزاری مراسمات با شکوه و پرشور ارادات خود را به ائمه اطهار علیهم السلام نشان دهند.

وی افزود: ما شیعیان باید وجود بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارشان را ثروتی مهم برای کشور بدانیم و احترامی والایی برای آن بزرگواران قائل باشیم.

امام جمعه بروجن با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از توصیه‌های امام هشتم است، تصریح کرد: در روایات زیادی به تذکر و هدایت کردن افراد به دین توسط این امام بزرگوار اشاره شده است.

حجت الاسلام حسین‌نژادیان با بیان اینکه انسان وقتی به زیارت امام هشتم می‌رود، مهربانی و رئوف بودن این امام را احساس می‌کند، افزود: در مورد ثواب زیارت امام رضا علیه السلام روایات زیادی وجود دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن 17 شهریور گفت: امروز ملت ایران باید در پای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار هوشیار و مراقب باشند.

امام جمعه بروجن خاطرنشان کرد: شیعیان باید در راه اولیای الهی حرکت کنند و همواره و به‌ویژه در این ایام و اعیاد دینی در راستای شناخت اولیای الهی حرکت کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *