امنیت ما مدیون خون شهداست

خانه / استان ها / امنیت ما مدیون خون شهداست
حجت الاسلام انصاری در یادواره شهدای محله روستای خاردان، از توابع شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: مادران شهدای دفاع مقدس از حضرت زینب سلام الله علیها الگو گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  یادواره شهدای محله روستای خاردان از توابع شهرستان لردگان در کوچه مزين به نام شهيدان هيبت اله ابراهيم محمدی و حسين سليمانی نژاد، برگزار شد.

در اين مراسم معنوی كه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئولين ادارات، جمعی از نیروی های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردمی برگزار شد، حجت الاسلام انصاری به ایراد سخن پرداخت.

امام جمعه لردگان در اين مراسم با تأكيد بر با ارزش بودن گرامی داشت ياد شهيدان گفت: ما هر چه داريم از شهدا داريم. امنيت ما مديون خون شهيدان است.اين ها به داد مملكت ما رسيدند و دست ما را برای زندگی و پيشرفت بهتر باز نگه داشتند. هرچه متعلق به شهيدان باشد ارزش بالايی دارد.

حجت الاسلام انصاری، با يادآوری حاثه عاشورا، به نقش بی بديل حضرت زينب(سلام الله علیها) در كربلا و صبر و عملكرد ايشان در شهادت دو فرزند برومندشان اشاره و این بانوی گرامی را الگوی مادران شهدا عنوان کرد.

وی، ادامه داد: مادران شهيد به خودشان می بالند كه فرزندانشان را در راه خدا و انقلاب حسينی تقديم كردند.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، فرمانده سپاه ناحیه لردگان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهدا با فدا کردن جان خود، آزادی و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند و بر همین اساس ما باید یاد و خاطره آنان را برای همیشه در دل‌ها زنده نگه داریم.

موسوی، افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمین انتقال تفکرات و اهداف شهدا به نسل جوان بیشتر از گذشته فراهم شود .

به گفته فرمانده سپاه ناحیه لردگان، این مراسم به یاد شهیدان هبیت الله ابراهیم محمدی و شهید حسین سلیمانی نژاد در روستای خاردان برگزار شد.

اجرای سرود، مرثيه خوانی بر مصائب عقيله بنی هاشم(سلام الله علیها)، تجلیل از خانواده های شهيدان سليمانی نژاد و ابراهيم محمدی و حضور بر تربت پاك شهيدان روستای خاردان از ديگر برنامه های اين مراسم معنوی بود.

انتهای خبر/

Visits: 129

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *