امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه پدرم باشم

خانه / استان ها / امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه پدرم باشم

طاهری فرزند

فرزند شهيد مدافع حرم علی طاهری گفت: افتخار می‌كنيم كه پدرامان در راه دفاع از حرم حضرت زينب (سلام الله عليها) به شهادت رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزند شهيد مدافع حرم علی طاهری در مراسم استقبال از پدر شهیدش در فرودگاه شهرکرداظهار كرد: پدرم در دوران خدمت خود در دوران 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملياتی و پس از آن در سپاه پاسداران در مناطق مرزی حضور داشت و در مقابل دشمنان ايستادگی كرد و با فداکاری از خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد.

وی تصريح كرد: پدرم به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بيت عصمت وطهارت  (عليهم السلام) ثبت نام كرد و قبل از اعزام هميشه ما را برای دفاع از انقلاب و ادامه دادن راه شهدا توصيه می‌كرد.

فرزند شهيد مدافع حرم بيان كرد: افتخار می‌كنم كه پدرم در راه دفاع از وطن و دفاع از حرم اهل بيت (عليه السلام) جان خود را فدا كرده است چرا كه به آرزوی ديرين خود دست يافت.

وی افزود: اين راهی بود كه خود پدرم انتخاب كرد و اميدوارم بتوانيم ادامه دهند اين راه باشيم و پا در جای پايش قرار دهيم و افتخاری ديگر برای نظام و جمهوری اسلامی ايران بوجود آوريم.

انتهای خبر/

بازدیدها: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *