انقلاب اسلامی، احیاگر امید در قلب مستضعفان

خانه / استان ها / انقلاب اسلامی، احیاگر امید در قلب مستضعفان

سردار اکبری 1

فرمانده تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان و رزمندگانشهر سامان، گفت: انقلاب اسلامی ایران، امید به آینده ای روشن را در قلب مستضعفان جهان زنده کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در جمع رزمندگان و بسجییان گردان امام حسین علیه السلام شهرستان سامان،‌گفت: هدف اصلی آمریکا با حضوردرمنطقه متزلزل کردن پایه های استوار اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.

سردار علی محمد اکبری افزود: تلاش موفقیت آمیز ایران به عنوان موثرترین کشور درتحولات منطقه برای ایجاد امنیت در کشورهای اسلامی، دشمنان را روز به روز خشمگین تر از قبل کرده و با بهانه جویی های مکرر در افزایش تحریم ها و تحمیل فشارها بر نظام جمهوری اسلامی، قصد شکستن مقاومت ملت ایران را دارد.

وی با اشاره به اینکه سه دهه تحریم و فشار آمریکا نه تنها مقاومت مردم صبور ایران را نشکسته است بلکه ملت ایران در سخت ترین شرایط به بالاترین درجات علمی دست یافته اند. و این جز در سایه مقاومت در برابر استکبار به دست نمی آید.

فرمانده تیپ44قمر بنی هاشم علیه السلام درادامه گفت: امروز این مقاومت با این همه دستاورد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای کشورهای منطقه به یک الگو و سرمشق مبدل کرده و امید به آینده ای روشن را در قلب مستضعفان جهان زنده کرده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *