انقلاب اسلامی پایان کار نیست، مراقب دشمنان داخلی باشیم

خانه / استان ها / انقلاب اسلامی پایان کار نیست، مراقب دشمنان داخلی باشیم

بسیج دکتر3

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی پایان کار نیست بلکه آغاز و شروع تلاش برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دکتراحمدرضابسیج در یادواره شهدای جهاد علمی که در شهرکرد برگزار شد اظهار کرد:امروزه فقط با علم می‌توان زندگی کرد و زندگی بدون علم معنایی ندارد.

وی تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی یکی از واجبات است چرا که این پرچم باید به دست ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) داده شود.

مسئول بسیج اساتید استان خاطرنشان کرد: نشستن و دعا کردن موجب پیشرفت ما نمی‌شود و باید در کنار دعا کردن برخاست و تلاش کرد و با تلاش و کوشش است که می‌توان رشد کرد.

بسیج با بیان اینکه نباید سیاست را به عنوان قدرت دید اذعان کرد: هنر، سیاست و …. باید برای رشد و تعالی استفاده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اقتصاد از اهمیت بسیاری برخوردار است افزود: اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است اما از اهمیت اعتقاد بالاتر نیست و نباید اعتقاد به وسیله اقتصاد از بین برود.

وی گفت: فقر فقط فقر اقتصادی نیست بلکه فقر فرهنگی مشکلات بیشتری را در جامعه بوجود می‌آورد.

مسئول بسیج اساتید استان به مسئله نفوذ اشاره کرد و خاطرنشان کرد: خانه نشین شدن اسلام به خاطر همان افرادی بود که در جبهه‌ها برای آن حضور داشتند که امروز نیز در انقلاب شاهد این گونه افراد هستیم.

دکتربسیج اظهار کرد: از دشمنان بیرونی نباید ترسید و باید در مقابل آن‌ها ایستاد اما باید از دشمنان داخلی ترسید و مراقب این دشمنان بود.

وی تصریح کرد: باید دشمن شناسی انجام شود زیرا دشمنان داخل ترسناک‌تر از دشمنان بیرونی هستند.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *