ایستگاه صلواتی معاونت آموزش درحرم حضرت معصومه

خانه / جوانان عاشورایی / اخبار معاونت‌ها و ابلاغیه‌های جوانان / ایستگاه صلواتی معاونت آموزش درحرم حضرت معصومه

برپایی ایستگاه صلواتی

معاونت آموزش ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام

بمناسبت ایام محرم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام

 

 

معاونت آموزش ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در ایام حزن و اندوه اهلبیت علیهم السلام به مدت چهار شب ایستگاه صلواتی را در حرم حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار کرد که اداره آن بعهده کارکنان و اتباع معاونت آموزش بود.

در هرشب پنجاه هزار لیوان شربت و ده هزار پرس غذا (مجموعا بیش از دویست و پنجاه هزار لیوان شربت و چهل هزار پرس غذا) بین عزاداران حسینی علیه السلام توضیع شد. در حین برگزاری ایستگاه صلواتی کارکنان معاونت آموزش در اداره چایخانه مسجد اعظم واقع در حرم مطهر نیز همکاری داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی سفیدی معاون آموزش ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام بعنوان مدیر این ایستگاه در جمع خادمین اهلبیت علیهم السلام فرمودند:

این فعالیتها زمانی مثمر ثمر خواهند بود که استمرار داشته باشند. از زمانی که مسئولیت برگزاری بزرگترین دوره آموزش مداحی کشور یعنی محفل ذاکرین عاشورایی به معاونت آموزش سپرده شده است. طرحهای تربیتی زیادی را برسی کرده ایم، بحول و قوه الهی گروه سرود، ایستگاه صلواتی (در ایران و عراق) و گفتگو و نشسته های علمی اولویت آموزشی معاونت آموزش در سالهای آتی خواهد بود.

رسالت ذاتی این معاونت جریان سازی و تشکیل پویشهای مدنی بصورت گسترده در سطح جامعه است. امید میرود در ایام اربعین موکب خدماتی را در عراق دایر کنیم و گروه سرودی که برآمده از دل دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورایی است را به مناطق و محافل مذهبی کشور اعزام نماییم.

ایشان در ادامه بیانات خود افزودند: خداوند متعال در سوره مبارکه حج‌ (آیه سی و دوم) میفرمایند: وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ (و هر کس شعائر الهی را بزرگ بدارد، قطعا این عمل از تقوای قلبی اوست)

شیعه ای که شعائر الهی را بزرگ می‌دارد‌، در حقیقت نه تنها به تقوای الهی و آثار و برکات عظیم آن دست می‌یابد، بلکه خیر خاصی را نیز متوجه خود می‌کند که در سایه تعظیم شعائر اهلبیت معظم علیهم السلام به دست می‌آید

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در این ایستگاه حضور بعمل آوردند و فرمودند: یکی از اعمالی که میتوان به عنوان تعظیم شعائر معرفی کرد همین مواکبی هستند که در ایام حزن و فرح اهلبیت علیهم السلام برگزار میشوند. بهترین فرصت برای معرفی ایدئولوژی های دینی همین ایستگاههای صلواتی هستند که به گونه ای میتوان آنهارا یادگار دوران دفاع مقدس دانست.

 

 

معاونت آموزش هیأت رزمندگان اسلام

 

دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورایی

 

راههای ارتباط با

محفل ذاکرین عاشورایی

معاونت آموزش ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام

 

☑️پیج رسمی اینستاگرام محفل ذاکرین عاشورایی

https://www.instagram.com/zakerineashooraie?igsh=MWhmeGRiajY2eng2eA==

☑️کانال ایتا محفل ذاکرین عاشورائی

https://eitaa.com/Zakerineashooraie

☑️ایتا معاونت آموزش

@razmandegan_amoozesh

☑️تلفن همراه

09381161516

 

 

اختتامیه دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورائی

اختتامیه دوره آموزش مداحی نونهالان و نوجوانان (محفل ذاکرین عاشورائی)

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *