انتخاباتانتخابات

بازگویی رشادت دلاورمردان در جنگ تحمیلی، وظیفه یادگاران سالهای دفاع مقدس است

خانه / استان ها / بازگویی رشادت دلاورمردان در جنگ تحمیلی، وظیفه یادگاران سالهای دفاع مقدس است

قشر12

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام درجمع رزمندگان باباحیدر گفت: بازگویی دلاورمردی و رشادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، وظیفه یادگاران سالهای دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ همایش یادگاران سالهای دفاع مقدس شهرباباحیدر استان به همت هیأت رزمندگان اسلام این شهر برگزارشد.

دراین مراسم باشکوه سرهنگ پاسدار حمیدرضاتوسلی گفت:این جلسات یادآور شور آفرینی و حماسه سازی افتخار آفرینان ایران اسلامی است.

وی به ضرورت بازگویی حماسه آفرینی رزمندگان اسلام اشاره کرد و ادامه داد:برپایی این همایش ها هم تجدید دیدار وخاطرات رزمندگان اسلام است و هم روحیه حماسه وایثار را درنسل جوان جامعه افزایش می دهد.

سرهنگ توسلی ادامه داد: بسیاری از پدران ، مادران، ایثارگران و همسنگران شهدا به شهدا محلق شدند، وظیفه و رسالت  یادگاران سالهای حماسه و ایثار بیان فداکاری طلایه داران فتح و پیروزی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن شکست خورده در جنگ سخت، با جنگ نرم به میدان آمده که در این مرحله تا کنون با بصیرت و تبعیت آحاد مردم از ولایت فقیه ، توطئه های دشمن خنثی شده است و پس ازاین هم شکست می خورد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تغییر راهبرد داده  افزود: دشمن با راهبرد جدید که جنگ نیابتی است ، مبارزه خودرا علیه اسلام ناب آغاز کرده است.

سرهنگ توسلی ادامه داد:استکبار جهانی با تشکیل، آموزش و سازماندهی گروهک های تکفیری داعش و… ، این گروه ها را مهیا ساخته که به نیابت از خود ، به جنگ با اسلام بپردازند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ترس دشمن از اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی اشاره کرد و ادامه داد:استکبار جهانی از ترویج و قدرت اسلام  درجهان سخت نگران می باشد به همین دلیل اسلام هراسی را در دستورکارخود قرارداده است.

سرهنگ توسلی ادامه داد: راهبرد مردم بصیر ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی، حفظ وحدت، بصیرت افزایی و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به جایگاه شهید و شهادت و لزوم ترویج  این فرهنگ درجامعه گفت:خون پاک و مطهر شهدا عزت و بالندگی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورد.

تلاوت قرآن مجید خیر مقدم گویی مسئول هیأت رزمندگان اسلام باباحیدر،پاسخگویی به سوالات وتجلیل از رزمندگان از دیگر برنامه های این همابش بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *