انتخاباتانتخابات

با الگو گیری پاسداران از امام حسین(ع)

خانه / استان ها / با الگو گیری پاسداران از امام حسین(ع)

نکونام20

امام جمعه شهرکرد گفت:پاسداران سرافراز ما با الگو گیری ازحضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام از انقلاب و ارزش‌ها ، دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و راه امام راحل (ره) دفاع کردند و از امام حسین علیه السلام کوتاه نیامدن ، ذلت نپذیرفتن و با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردن، آموختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام گلپایگانی، درجمع علما،طلاب ومردم بسیجی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام، این امام همام را کشتی نجات و سعادت بشریت خواند و اظهارکرد: هر فرد و جامعه‌ای که امام حسین علیه السلام را الگوی خود قرار بدهد و زندگی حسینی برای خود و خانواده‌اش ایجاد کند به طور قطع رستگار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در شرایطی که انواع گرفتاری‌ها جامعه اسلامی و ایمانی را تهدید می‌کند تنها راه رهایی از این فشارها و تهدیدها حسینی ماندن و حسینی مُردن است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام  حضرت امام حسین علیه السلام را مظهر آزادگی ، مقاومت و ایثارگری برای نجات اسلام از شَر اشرار و کفار دانست و تصریح کرد: حضرت سیدالشهدا علیه السلام ایثارگرانه از تمام هستی خودش که جان مبارک و خانواده و فرزندانش بود برای حفظ اسلام ، قرآن و ارزش‌ها گذشت.

وی نامگذاری این روز به نام پاسدار را یادآور شد و گفت: پاسداران سرافراز ما نیز با الگو گیری ازحضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام از انقلاب و ارزش‌ها ، دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی و راه امام راحل (ره) دفاع کردند و از امام حسین علیه السلام کوتاه نیامدن ، ذلت نپذیرفتن و با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کردن آموختند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه سپاهیان و بسیجیان با مقاومت و ایستادگی خود به استکبار و صهیونیست «نه» گفتند تصریح کرد: انتظار ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای که اکنون در صف مقدم عرصه جهاد قرار دارند نیز این است که از امام حسین علیه السلام الگو بگیرند و مقاوم و محکم در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای هشدارهای رهبری را جدی بگیرد تصریح کرد: مراقب باشید و اجازه ندهید دشمن در عرصه‌های نظامی و علمی نفوذ پیدا کند و بتواند به این وسیله ذلتی را بر ملت و کشور ما تحمیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکیدکرد: بکوشید عرصه جدید مذاکرات را به گونه‌ای مدیریت کنید که هیچ‌گونه آسیبی به حرکت انقلاب وارد نشود.

وی در ادامه به آغاز حصر اقتصادی ایران توسط آمریکا در سال 59 اشاره کرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی نه تنها ملت ما را ضعیف‌تر نکرده و به انقلاب اسلامی آسیب نرسانده است بلکه ما را مقاوم مستحکم‌تر کرده است.

انتهاي خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *