مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در شهر ستان بهاباد برگزار شد

خانه / استان ها / مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در شهر ستان بهاباد برگزار شد

همزمان با ایام فاطمیه اول سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مراسم سوگواری و عزاداری با حضور مردم مومن و عاشقان اهل بیت (ع) وهیاتهای مذهبی خواهران در جوار مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی  برگزار شد.

شرکت کنندگان مراسم سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)  پس از  قرائت زیارت عاشورای امام حسین علیه السلام در مصیبت اولین شهیده راه ولایت، به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه شهرستان بهاباد در سخنانی ضمن تسلیت  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فاطمیه اول به بیان خصوصیات وفضائل زندگی این بانوی بزرگ پرداخت و گفت : افرادی که محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بویژه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) را داشته باشند در صراط مستقیم بوده و از عذاب دور خواهند بود

وي افزود : حضرت زهرا (سلام الله علیها) نمونه زن کامل و الگو در همسرداري، تربيت فرزند، حجاب و دفاع از ولايت بود

امام جمعه بهاباددر سخناني با اشاره به مظلوميت آن بانوي بزرگوار اسلام و همچنين وفاداري به مقام ولايت، گفت: مقام و منزلت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به قدري والا است که خشنودي حضرت زهرا (سلام الله علیها) موجب خشنودي خداوند و خشم و غضب آن حضرت موجب خشم و غضب خداوند است.اع از ولايت بود.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد : اقامه عزا در ایام فاطمیه و برافراشتن پرچم عزا به واقع، زنده نگه داشتن نام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و حفظ سند حقانیت شیعه است.

امام جمعه بهابادحضرت زهرا (سلام الله علیها) را نمونه ای عالی برای زندگی فردی، اجتماعی، عبادی و انسانی کامل دانست و افزود: ایشان می تواند برای همه انسان ها الگوی مناسبی باشد.

حجت الاسلام دهقانی  ، حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در عرصه عبادی والاترین خواند و گفت: ایشان در عبادات خود چنان محو خداوند است که گویی چیزی جز او را نمی بیند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه افزود : ترویج این فرهنگ همان سبک زندگی اسلامی است که موجب برطرف شدن بسیاری از آسیب ها و مشکلات در جامعه می شود.

این مراسم به همت واحد پیروان عترت خواهران هیات رزمندگان و هیات مذهبی پایگاه مقاومت ریحانه شهرک ولی عصر (عج) و هیاتهای مذهبی خواهران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه و رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در جوار مقبره آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزارشد

IMG_0375 IMG_0376 IMG_0378 IMG_0387 IMG_0392 IMG_0398 IMG_0404 IMG_0419

بازدیدها: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *