با عنایت مقام معظم رهبری38 مسجد در روستاهای استان احداث شد

خانه / استان ها / با عنایت مقام معظم رهبری38 مسجد در روستاهای استان احداث شد

ملک محمدی

مسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: با عنایت مقام معظم رهبری و پیگیری امام جمعه شهرکرد، 38 مسجد در روستاهای استان احداث شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علیرضا ملک محمدی با گرامیداشت روزجهانی مسجد افزود: این استان هم اکنون دارای 929 مسجد است که با مساعدت مقام معظم رهبری این تعداد در سال جاری افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با عنایت مقام معظم رهبری و پیگیری امام جمعه شهرکرد، 38 مسجد در روستاهای استان احداث شد و با موافقت معظم له قرار است تا این طرح در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

هم اکنون مردم 103 روستای این استان از نعمت مسجد محروم هستند.

حجت الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه هم اکنون مردم 103 روستای این استان از نعمت مسجد محروم هستند گفت:مناطق اولویت دار استان برای احداث مسجد شناسایی شده، تصریح کرد: امید می رود بامساعدت مسوولان ایجاد مسجد در روستاهای استان شتاب گیرد.

مسوول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری، تشکیل شورای هماهنگی مساجد را از مهمترین برنامه های این نهاد دانست و گفت:در این شورا که متشکل از 11 نفر از فعالان مسجدی و مسوولان نهادهای فرهنگی و هنری مساجد است، تصمیم گیریهای لازم برای اداره امور مساجد انجام می شود.

حجت الاسلام ملک محمدی خاطرنشان کرد: این شورا زیرنظر امام جماعت مساجد اداره می شود و جذب جوانان به مسجد از مهمترین اهداف تشکیل این شورا است.

٢١ آگوست برابربا ٣٠مردادماه مصادف با به آتش کشیدن مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها، بر اساس در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

انتهای خبر/

Visits: 133

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *