برخی ماهیت انقلاب اسلامی را درک نکرده اند

خانه / استان ها / برخی ماهیت انقلاب اسلامی را درک نکرده اند

 سردار سعید قاسمی در جمع هنرمندان چهارمحال و بختیاری، گفت: هنرمندان باید راه انقلاب را ادامه دهند و با ابزار هنر خود کار روشنگری جامعه را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار سعید قاسمی در جمع هنر مندان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی (رحمت الله علیه) فضای جدیدی را در کشور بوجود آورد و راه پر زدن را به مردم آموزش داد و مسیر زندگی مردم را تغییر داد.

وی با احساس نارضایتی از دستگاه‌های آموزشی کشور در خصوص معرفی نکردن درست شخصیت امام خمینی(رحمت الله علیه) و تفکراتشان ، تصریح کرد: نسل جدید باید از چه طریقی امام خمینی(رحمت الله علیه) و تفکراتشان را بشناسند درحالی که در هیچ یک از مقاطع به آن توجه نشده است.

کارشناس فرهنگی کشور افزود: شهدا برای دفاع از انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و کشور و ناموس خود جنگیدند و جان خود را فدا کردند و ما باید شکر گذار این حیات طیبه باشیم.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست انقلاب امام با کار فرهنگی آغاز کرد و در روزهای پایانی دستور به مبارزه تسلیحاتی را داد و این نشان دهنده اهمیت کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه‌ها مریض است، بیان کرد: انقلاب در کشور انجام شده است اما شکستن معافیت‌های طاغوت سخت است و کار اساسی در این زمینه انجام نشده است و این را می‌توان از وضعیت دانشگاه‎ها متوجه شد چرا که برخی از چهره اساتید غرب‌گرا در دانشگاه‌ها به گونه‌ای است که مشخص می‌کند ماهیت انقلاب اسلامی را درک نکرده‌اند.

کارشناس فرهنگی کشور به برج‎‌های دوقلو در حال ساخت در شهرکرد اشاره کرد و تصریح کرد: در کجا فرهنگ این برج دوقلو با فرهنگ ما مطابقت دارد؟ و چرا فرهنگ‌های غرب را در شهر و کشور ما پیاده می‌کنند و ما زمانی متوجه آن خواهیم شد که کار از کار گذشته است.

سردار قاسمی اظهار کرد: هنرمندان باید خط انقلاب را ادامه دهند و نباید در مقابل اتفاقاتی که در حال رخ دادن است ساکت بنشیند بلکه یک هنرمند باید بتواند با ابزار هنر خود همچون نقاشی، کاریکاتور شعر و غیره نظر خود را بیان کند.

وی افزود: یک هنرمند انقلابی نباید در مقابله با فعالیت‌های مغایر با فرهنگ انقلابی ساکت بنشیند بلکه باید موضع خود را مشخص کند.

انتهای خبر/

Views: 158

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *