برگزاری اجتماع فرماندهان گردان‌های امام سجاد (ع) و یا زهرا (س) در شهرکرد

خانه / استان ها / برگزاری اجتماع فرماندهان گردان‌های امام سجاد (ع) و یا زهرا (س) در شهرکرد

نخستین اجتماع فرماندهان گردان‌های امام سجاد علیه السلام و یا زهرا سلام الله علیها تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در سالهای در سالروز عملیات کربلای 5 در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

رزمایش3

نخستین اجتماع فرماندهان گردان‌های امام سجاد علیه السلام و یا زهرا سلام الله علیها تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در سالهای در سالروز عملیات کربلای 5 در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول برگزاری این اجتماع به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان استان و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و حساسیت و اهمیت عملیات کربلای 5 در آن دوران را یادآور شد.

محمد کیانی افزود: عملیات کربلای 5 یک عملیات سرنوشت ساز برای کشور بود و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام استان نیز دو گردان یازهرا سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام را برای حضور در این عملیات اعزام کرد که بیش از 280 نفر از سرداران، فرماندهان و رزمندگان استان همچون سرداران شهید آقابزرگی و شاهمراد به شهادت نائل آمدند.

وی بااشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد:رزمندگان اسلام و شهدای دوران دفاع مقدس، مردانی بودند برای رضای پروردگار،انجام تکلیف الهی و ولایتمداری به میدان آمدند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس، عمل به وظیفه را خط و مشی رزمندگان استان در جنگ هشت ساله دانست و گفت: امام خمینی(ره) دستور دادند که جزیره مجنون به سرعت آزاد شود که بلافاصله رزمندگان استان اطاعت و پذیری خود از ولایت را به نمایش گذاشتند و جزیره مجنون از دست دشمن آزاد شد.

کیانی با بیان اینکه حتی سن کم نیز مانع رفتن غیورمردان این سرزمین به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نشد، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با رفع هر محدودیتی در خط مقدم مقابله با دشمن بعثی حضور یافتند و در برابر دشمن صف‌آرایی کردند.

فرمانده گردان یازهرا سلام الله علیها در دروران دفاع مقدس گذشتن ازخود و پیوستن به ذات حضرت حق را رمز پیروزی رزمندگان اسلام عنوان و اظهارکرد:چنانچه این مهم امروز نیز مورد توجه قرار گیرد به طور قطع در همه عرصه‌ها پیروز میدان خواهیم بود.

کیانی با تاکید بر لزوم ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: تحقق این امر مهم مستلزم همت همه مسئولان برای سیر جامعه اسلامی ایران در مسیر الهی است.

اقامه نماز مغرب وعشا، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،خاطره گویی رزمندگان اسلام و سخنرانی سردار غلامعلی حیدری معاون پدافند غیرعامل کشور از جمله برنامه های نخستین اجتماع فرماندهان گردان‎های امام سجاد علیه السلام و یا زهرا سلام الله علیها تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهاي خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *