برگزاری جلسه ی هم اندیشی سخنرانان خواهر استان تهران

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / برگزاری جلسه ی هم اندیشی سخنرانان خواهر استان تهران

اولین جلسه ی هم اندیشی سخنرانان خواهر استان تهران در دفتر هیأت رزمندگان اسلام برگزار شد….

برگزاری جلسه ی هم اندیشی سخنرانان خواهر استان تهران

اولین جلسه ی هم اندیشی سخنرانان خواهر استان تهران در دفتر هیأت رزمندگان اسلام برگزار شد.

در این جلسه که به همّت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام تشکیل شد، جمعی از بانوان فعال در حوزه ی فرهنگی، اعضای هیأت اندیشه ورز ستاد مرکزی خواهران هیأت رزمندگان اسلام، سخنرانان، مبلغین و مدیران حوزه های علمیه خواهران سطح استان تهران حضور داشتند

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و معارفه ی مدعوین، بررسی روند فعالیت ساماندهی سخنرانان خواهران در سطح استان تهران مورد بحث قرار گرفت.

همچنین سرکار خانم دکتر زارعی اقدم از اساتید حوزه و دانشگاه، پیرامون موضوع عقلانیت در جامعه به بیان مطالبی ارزشمند پرداختند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیاتی از سوره ی مبارکه انعام به داستان سامری پرداخت و گفت: موضوع سامری آنطور که در قرآن کریم آمده است در زمان غیاب حضرت موسی علیه السلام اتفاق افتاد و البته این درحالی بود که نائب او هارون در میان مردم حضور داشت. سرکار خانم زارعی اقدم با تأکید بر نقش نخبگان در مهندسی افکار جامعه افزود: امروز به اشتباه سطوح عامه ی جامعه فضای ذهنی نخبه و سخنران را شکل میدهد در حالیکه این از وظائف نخبگان و سخنرانان است که با تبیین نقش نائب امام عصر(عج) جامعه را به سمت عقلانیت سوق دهد. حرکتی که از آن غفلت شده است.

سرکار خانم زارعی اقدم استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اندیشه در انسان امروز در نازل ترین بخش ممکن قرار گرفته به معرفی تراز انسان قرآنی و لزوم بیانِ آن در منابر سخنرانی پرداخت.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

 

Views: 116

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *