برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرکرد+ تصویر

مسئول برگزاری اعتکاف در مسجدجامع و مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد از برگزاری با شکوه مراسم اعتکاف در شهرکرد خبر داد.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرکرد+ تصویر

مسئول برگزاری اعتکاف در مسجدجامع و مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد از برگزاری با شکوه مراسم اعتکاف در شهرکرد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مرتضی سجادی با تبریک اعیاد ماه رجب و گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت وفات عقیله بنی هاشم سلام الله علیها بر استفاده از فرصت های معنوی این ماه پرفضیلت تأکید کرد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: مراسم معنوی اعتکاف روزهای 15، 16 و 17بهمن ماه ویژه برادران در مسجد جامع شهرکرد و برای خواهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب جوانان در سالهای از این مراسم معنوی گفت: اقامه نماز جماعت ،بیان احکام ، سخنرانی، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت ادعیه، مولودیه خوانی، با حضور روحانیون و مداحان استان و مدعود، به شکل با شکوه برگزار شد.

شایان ذکراست: با هماهنگی های به عمل آمده توسط پیروان عترت در مصلای امام خمینی (ره) و جوانان عاشورایی مسجدجامع شهرکرد برنامه اعتکاف به شکل با شکوه انجام شد، همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با حضور در جمع معتکفین طی سخنانی بر لزوم بهره مندی بیشتر از این ماه با برکت و فضای معنوی اعتکاف تاکید کرد و معتکفین نماز جماعت را به امامت امام جمعه شهرکرد اقامه کردند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  خانم زهرا ایمانی و سیدرضاحسینی

 

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *