برگزاری مراسم مناجات شعبانیه در اشکفتک+تصویر

خانه / استان ها / برگزاری مراسم مناجات شعبانیه در اشکفتک+تصویر

همزمان با ماه شریف شعبان مراسم مناجات شعبانیه حسینیه گلزار شهدای اشکفتک با حضور جوانان و نوجوانان عاشورایی برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک اعلام این خبر گفت: به همت جوانان و نوجوانان برنامه متنوعی در اشکفتک برگزار می شود.

یوسف سلیمانی منفرد گفت:ازجمله اقدامات انجام شده که با همیشه استقبال پر شور آحاد مردم مواجه است برپایی محافل انس با قرآن مجید با دعوت از قاریان برجسته ایران اسلامی ، استانی و قاریان مصری می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری یادوراه شهدا،دعوت از رزمندگان و یادگاران سالهای دفاع مقدس مراسم ادعیه از جمله زیارت عاشورا، دعای کمیل و ندبه را از دیگر برنامه های هیأت رزمندگان اشکفتک عنوان کرد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک به برگزاری آموزش قرآن اشاره کرد و ادامه داد: کلاس های آموزش کلام وحی همچنین تلاوت روزانه قرآن مجیددر حسینیه گلزار شهدای از دیگر برنامه های هیأت رزمندگان اسلام است.

سلیمانی منفرد به آماده سازی حسینیه برای ورود به ماه مبارک رمضان و لیالی با عظمت قدر اشاره کرد و گفت: اعضا هیات امنا هیات رزمندگان و نوجواناو جوانان عاشورائی اسلام در اقدامی جهادی و خود جوش قالیهای حسینیه گلزار شهدا را شستند و با نظافت حسینیه مهیای میزبانی از میهمانان سفر گسترده الهی در ماه نزول قرآن شدند.

DSC_0080

DSC_0149

DSC_0137

۲۰۱۶۰۶۰۴_۰۹۱۵۱۳

۲۰۱۶۰۶۰۴_۰۹۵۳۴۰

۲۰۱۶۰۶۰۴_۱۰۰۵۳۴

انتهای خبر/

Visits: 136

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *