برگزاری نماز عید فطر در لردگان + تصویر

خانه / استان ها / برگزاری نماز عید فطر در لردگان + تصویر

همزمان با سراسر کشور نماز عید فطربا حضور اقشارمختلف مردم بخش فلارد لردگان به بصورت با شکوه برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم مومن بخش فلارد به پاس  یکماه اطاعت و بندگی نماز اطاعت،تسلیم،  شکرگزاری  وتعظیم درمقابل خالق خویش را بجا آوردند.

در این روز خیل برادران و خواهران روزه دار و شب زنده دار ماه ضیافت الهی پس از یکماه عبادت و بندگی خالصانه در این نماز اخلاص ،دلدادگی  و به خاک افتادن درمقابل خالق هستی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه فلارد لردگان درخطبه های نماز عید سعید فطر، این عید بزرگ امت اسلام و عید وحدت اسلامی را تبریک و برای حضار میزان پرداخت زکات فطریه و جایگاه آن را تشریح کرد و گفت: زکات فطره منحصرا برای فقیر است و تا زمانی که در منطقه ای فقیر وجود داشته باشد، نمی شود در جای دیگر هزینه شود.

حجت الاسلام سید محمدباقر بخشایش پور به حوادت اخیر در کشور های اسلامی اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر امسال در یک وضعیت خاص و یک موقعیت حساس در جهان اسلام برگزار می شود .

وی ادامه داد:فشار ها و تهاجمات قدرت های استکباری و عوامل مزدور آنان به کشور های اسلامی و حملات انتهاری و بمب گذاریها در بلاد اسلام  حلاوت عید فطر را کمرنگ کرد .

امام جمعه فلارد لردگان، به امنیت ایران اسلامی اشاره کرد و افزود:به برکت ائمه اطهار علیهم السلام در ایران اسلامی، با اشراف کامل سربازان گمنام  امام زمان علیه السلام و سایر دستگاه های نظامی و امنیتی تحت امر ولی فقیه امنیت برقراراست، اما ما نمی توانیم نسبت به مسلمانان و شیعیان در بحرین ، سوریه ،یمن ،فلسطین و عراق بی تفاوت باشیم .

حجت الاسلام بخشایش پور تصریح کرد: آنچه مایه تأسف است، اینکه بعضی از سران کشورهای اسلامی در برابر جبهه مقاومت ، جبهه دفاع و حمایت از اسرائیل را تشکیل دادند.

وی ادامه داد:شیطان بزرگ، نقشه براندازی اسلام ناب را طراحی می کند و در این زمینه برخی از سران کشورها از جمله  آل سعود ، آل خلیفه و… ، را با خود همراه کرده با راه اندازی جنگ نیابتی و تقویت گروهای تکفیری و داعش به جان مسلمانان افتاده وقصد دارد  امنیت رژیم جعلی اسراییل را فراهم  کن اما ما هم تا جان در بدن داریم تا لحظه افول آمریکای جنایتکار ، به استکبار ستیزی مان ادامه خواهیم داد و در دفاع از مظلوم هم قدمی عقب نشینی نخواهیم کرد تا پرچم این انقلاب را  تقدیم مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم علیه السلام نمایم.

دراین  اجتماع بزرگ رزمندگان اسلام ،خانواده شهداء ، ایثارگران ، بسیجیان ادارات نهاده ها ،اهالی شهر مالخلیفه و همه اقشار مختلف مردم همچون دیگر هموطنمان درایران اسلامی دراولین ساعات روز عیدسعید فطر در میدان شهرداری این شهر باحضوری باشکوه درصفوف منظم نماز سعید فطر را اقامه کردند .

لازم به ذکر است نماز عید سعید فطر درتمام شهرها ، بخش ها روستاهای شهرستان لردگان برگزار شد .

1

000

2

79pgikfu8xbpiadh2owx

403h0jv9ah0tlsbaxtvj

IMG_20160706_104201

IMG_20160706_104214

j9r5hwlq9p110mf22m2

IMG_20160706_104235

 انتهای خبر/

Views: 82

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *