برگزاری ویژه برنامه دختران آفتاب در شهرکرد

خانه / استان ها / برگزاری ویژه برنامه دختران آفتاب در شهرکرد

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به همت واحد پیروان عترت رزمندگان اسلام در شهرکرد برگزارشد.

جشن کرامت

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به همت واحد پیروان عترت رزمندگان اسلام در شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛در ویژه برنامه دختران آفتاب که در محل امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد و با حضور پرشور خواهران برگزار شد، یکی از مدرسین حوزه و دانشگاه های استان در این ویژه برنامه گفت: نام اصلی حضرت معصومه سلام الله علیها فاطمه بنت موسی ابن جعفر است و از آنجا که ایشان از هر گناه و آلودگی معصوم بودند و هرگز آلوده گناه نشدند برای نخستین بار برادر ایشان امام رضا علیه السلام لقب حضرت معصومه سلام الله علیها را به ایشان دادند .

زهرا شریفی از حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها به عنوان دو خواهر نمونه تاریخ یاد کرد که به خاطر حفظ دین و اسلام یکی از آن عزیزان سمت طوس و دیگری به سمت کربلا کشیده شد.

وی همچنین به آثار خانمان سوز ماهواره اشاره کرد و گفت: دجال واره بنیان و نهاد خانواده را هدف گرفته و قصد تخریب آن را دارد .

این مدرس دانشگاه داشتن روح لطیف، جسم ظریف، باطن نجیب و شخصیت شریف را چهار ویژگی دختران از سوی خدای متعال دانست و افزود: ماهواره تمام این ویژگی ها را هدف گرفته و با تخریب این خصوصیات به دنبال از بین بردن بنیان خانواده است .

تلاوت قرآن مجید و مولودی خوانی توسط مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

انتهای خبر/

Views: 215

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *