برگزاری يادواره سرداران و شهداي شهرستان اردل

خانه / استان ها / برگزاری يادواره سرداران و شهداي شهرستان اردل

سرافراز1

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی يادواره سرداران فرماندهان و شهداي شهرستان اردل برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم علیه السلام با گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر گفت:پيام شهداء حمایت و پشتيباني  از ولایت فقيه است .

حجت الاسلام کريم سرافراز اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران تحول شگرفي را در ميان ملت ايران به وجود آورد و هدايت و رهبري امام راحل و مقام معظم رهبري در کنار پشتيباني ملت ايران سبب عزت نظام اسلامي شد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: جوانان و آينده‌سازان ايران اسلامي بايد بدانند که آرامش و امنيتي که امروز در جامعه اسلامي حکم فرماست به برکت خون هزاران شهيد است و بايد با تداوم راه و مسير آنان از ارزش‌هايي که به واسطه جان‌فشاني آنان به دست آمده حراست کنند.

وي گفت:نشر و گسترش ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در دنيا و آگاهي و هوشياري مردم ايران در جلوگيري از نفوذ انديشه‌ها و باورهاي ضد ديني غرب سبب شده تا دشمنان افکار و عقايد جوانان را نشانه بروند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:نسل جديد بايد تمام ترفندها و برنامه‌هاي دشمن را پيگيري و رصد کند تا بتواند براي مقابله آگاهانه با آنها برنامه‌ريزي کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم علیه السلام تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا را يک وظيفه و ضرورت غير قابل انکار دانست و متذکر شد:يادواره‌ شهدا گامي در راستاي استحکام و تقويت باورها و ارزش‌هاي ملي و مذهبي، تبيين مجاهدت‌هاي رزمندگان براي مردم، تجليل و قدرداني از خانواده‌هاي شهدا به عنوان پرورش‌دهندگان اين بزرگان و الگوسازي مناسب براي جوانان و معرفي الگوهاي بر‌تر متناسب با نياز جامعه است.

حجت الاسلام سرافراز با بيان اينکه مقاومت و پايمردي ملت بزرگوار ايران اسلامي در 36 سال پس از انقلاب اسلامي نشان داده که هيچ‌گاه زير بار زور نمي‌روند و با روحيه عاشورايي خود در برابر ظالمان و ستمگران مي‌ايستند اظهار کرد مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن با حضور خود جوش خود ثابت خواهند کرد که ملت ايران از تحريم ترسي ندارد و همچنان مثل هميشه پشتيبان علمدار ولايت هستند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش نماهنگ ، قرائت مقاله از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهاي خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *