انتخاباتانتخابات

برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا حاوی‌ درس های‌ مفید برای‌ نسل‌های‌ امروز و آینده‌ است

خانه / استان ها / برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا حاوی‌ درس های‌ مفید برای‌ نسل‌های‌ امروز و آینده‌ است

نماینده ولی فقیه در استان برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را ضمن‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدرشناسی‌ از آنان‌،حاوی‌ درس های‌ مفید برای‌ نسل‌های‌ امروز و آینده‌ است.

نکونام7

نماینده ولی فقیه در استان برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا را ضمن‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدرشناسی‌ از آنان‌،حاوی‌ درس های‌ مفید برای‌ نسل‌های‌ امروز و آینده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛جلسه بررسی و برنامه ریزی کنگره سرداران ، فرماندهان و ۲۴۰۰شهید استان چهارمحال و بختیاری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور مسئولین و مدیران و اعضای ستاد کنگره برگزار شد.

حجت‎الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی،با یادآوری اینکه خروجی برگزاری یادواره‌های شهرستانی، قشری، محله‌ای و پایگاهی به برگزاری کنگره بزرگ استانی منجر می‌شود تصریح کرد: خوشبخانه مقدمات برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان به واسطه اجرای بیش از هزاران یادواره شهدا و جمع آوری بیش از ۴۴۱ هزار سند در استان فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه دراستان، با اشاره به اینکه برگزاری تمام کنگره‌های استانی زیر نظر شخص مقام معظم رهبری است تصریح کرد: برای اولین بار در استان کنگره‌ای با گستردگی و عظمت فرا استانی و ملی برگزار خواهد شد و رهبری انقلاب نیز نسبت به برگزاری این گونه برنامه‌ها نظر و عنایت ویژه قائل هستند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه بکوشید کنگره شهدای استان را با جمع آوری کامل آثار شهدا پربار و پرمحتوا برگزاری کنید، جمع آوری بیش از ۴۱۱ هزار سند از شهدای استان را تحسین برانگیز و قابل قبول دانست.

حجت الاسلام المسلمین نکونام با بیان اینکه در راستای جمع آوری کامل آثار شهدا باید خانه به خانه و فرد به فرد مراجعه و برنامه‌ریزی کنید‌، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کامل آثار شهدا یک گنجینه ارزشمند و بالنده برای استان به یادگار خواهد گذاشت که در راستای تحقق این مهم باید خانه به خانه تلاش‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری این گونه یادواره‌ها و کنگره در جهت معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نسل جوان را در برابر حرکت و مجاهدت الهی شهدا اقداماتی جزئی و ناچیز دانست.

حجت الاسلام المسلمین نکونام با اشاره به اینکه شهدا رفتند و بار خدمتگزاری و صیانت از انقلاب و نظام را بر دوش همگان نهادند تصریح‌کرد: ما نیز باید با الگوگیری از راه و مسیر شهدا این امانت و بار گرانبها را به مقصد نهایی برسانیم.

وی، خروجی برگزاری هر چه باشکوه‌تر و منسجم‌تر این برنامه را استحکام پایه نظام و انقلاب دانست و افزود: امروز در این کشور راه خدا، دین و تحقق احکام اسلامی تأمین‌کننده سعادت حقیقی ملت ایران است و این همان راهی است که دلاور مردان این سرزمین برای ادامه آن سختی‌ها را تحمل کردند و با مجاهدت خود بهترین و باشکوه‌ترین حماسه‌ها را آفریدند

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *