برگزاری یادواره شهدای منطقه عشایری سردشت

خانه / استان ها / برگزاری یادواره شهدای منطقه عشایری سردشت

یادواره شهدای شهرکرد13

همزمان با دهه مبارک فجر وپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،یادواره شهدای منطقه عشایری سردشت با حضور خانواده معظم شهداء ،مسئولین  و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) این بخش برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛یکی از کارشناسان فرهنگی سپاه و بسیج در این برنامه با اشاره به آیات قرآن کریم، به تبیین حیات طیبه شهید پرداخت.

مهدی قاسمی، گفت : به نص صریح آیه قرآن کریم که می فرمایند:” وَلاتَحْسَبَنَّ الَذینَ قُتلوا فی سَبیل الله اَمواتاً بَلْ اَحیاءٌ عنْدَ رَبهم یُرزَقون “،‌  شهدا حتی پس از شهادت نیز زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

سخنران این یادواره در ادامه صحبت های خود به فضیلت ایثار و شهادت در قرآن اشاره کرد و گفت : آیه شریفه:” ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه “،  به ما نشان می دهد که شهید در راه خدا با جان و اموال خود در قبال بهشت با خداوند معامله می کند.

وی، در بخش پایانی سخنان خود به آسیب های ماهواره در راستای جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: چطور به خود اجازه می دهیم که دشمن را با دستان خودمان در خانه راه بدهیم و بعد انتظار داشته باشیم که فرزندان صالح تربیت کنیم ؟

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *