بصیرت مردم بالاترین سرمایه کشور است

خانه / استان ها / بصیرت مردم بالاترین سرمایه کشور است

سرافراز18

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در شعبه اخذ رأی مدرسه بهار آزادی شهرکرد، گفت: بصیرت مردم بالاترین سرمایه کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، پس از حضور در شبعه اخذ رأی مدرسه بهارآزادی شهرکرد در ساعت نخستین برگزاری انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه و بصیرت انقلابی و دشمن شناسی آنها، بزرگ ترین سرمایه برای کشور است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با تقدیر از حضور فعال مردم در صحنه های مختلف ازجمله راهپیمایی 22بهمن و امروز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی، پاسخ دندان شکنی به نظام سلطه و استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم بین الملل است که هیچگاه فکر و نگاه سوء به کشور و نظام ما نداشته باشند.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اهمیت انتخابات امسال را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید با دقت و بصیرت در پای صندوق رای حاضر شوند و به گونه ای انتخاب کنند که هم خدا راضی باشد و هم نتیجه خوب و به نفع مصالح کشور و نظام باشد و حتماً اینگونه خواهد بود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، توطئه های دشمن در برهه های مختلف علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برشمرد و گفت: تهدید، تحریم، ترور، جنگ نظامی و … هجمه های مختلفی را بر علیه ملت و کشور ما آزمودند؛ ولی با استقامت و وفاداری مردم تمام توطئه های دشمنان خنثی شد و امروز که بنا به فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری، درصدد نفوذ هستند؛ نیز با حضور مردم این ترفند نیز خنثی خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: نسل جوان همواره در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و امروز نیز رأی اولی ها در کنار نسل های اول و دوم انقلاب با حضور در پای صندوق های رأی حماسه دیگری را خلق می کنند و برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ شکوهمند انقلاب می افزایند.

از 709 شعبه اخذ رای، تعداد 501 شعبه ثابت و بقیه سیار است و در چهارمحال و بختیاری 664هزار و 29 نفر واجد شرایط رای دادن و قریب به 50 هزار نفر در استان رای اولی هستند.

انتهای خبر/

Views: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *