بیانات سردار نجات در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیات

بیانات سردار نجات در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیات

خانه / اختصاصی هیأت / بیانات سردار نجات در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیات

سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس هیأت امنای ستاد مرکزی این هیأت در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تشریح پیشرفت‌های شگرف نظام جمهوری اسلامی و پس از آن افول موریانه وار آمریکا و غرب خاطر نشان کرد…

بیانات سردار نجات در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام، سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس هیأت امنای ستاد مرکزی این هیأت در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تشریح پیشرفت‌های شگرف نظام جمهوری اسلامی و پس از آن افول موریانه وار آمریکا و غرب خاطر نشان کرد:  در آمریکا 50 میلیون گرسنه وجود دارد و  جمهوری اسلامی علی رغم تحریم و همه‌ی مشکلاتی که دارد به هر نفر از خانواده های با درآمد متوسط و پایین یکصد هزار تومان یارانه می دهد و این در دنیا بی نظیر است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم و سوء مدیریت باعث فشار اقتصادی بر طبقات پایین جامعه شده و به یک قشر بیش از بقیه فشار می آید لکن از آنجایی که جمهوری اسلانی تنها کشوری است که مدافع مستضعفین و طبقات پایین جامعه به خصوص قشر آسیب پذیر است کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) تلاش کرده افراد تحت پوشش خود را بیمه کند و ایجاد اشتغال،  مسکن و توانمندسازی آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد برکت، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی تمرکز خود را بر حاشیه شهرها و مناطق محروم قرار داده اند و این نشان دهنده توجه نظام جمهوری اسلامی بر اقشار پایین جامعه است که صاحبان اصلی انقلاب می باشند.

رئیس هیأت امنای ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام متذکر شد: دشمنان نظام چون می دانند پایگاه جمهوری اسلامی در اقشار متوسط و پایین جامعه است می‌خواهند با اعمال تحریم، این مردم را مقابل نظام قرار دهند.

سردار نجات در ادامه افزود: در رابطه با اعتراضات آبان ماه 98 نیز عده ای که ابتدا به خیابان آمدند از افزایش قیمت ها نگران بودند لکن پس از مشاهده‌ی حرکت آشوبگران و بخصوص با بیانات رهبر معظم انقلاب، معترضین صف خود را از آشوب گران و تخریب کنندگان جدا کردند. لذا اگرچه مشکل داشتند ولی حاضر نشدند در نقشه دشمنان وارد شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در میان افراد دستگیر شده، که اقدام به تخریب کرده‌اند افرادی بوده‌اند که فرزندان اعتیاد، فرزندان طلاق و با سواد کم بوده‌اند و متاسفانه تحت تأثیر فضای مجازی آلوده شده‌اند و این وظیفه متولیان فضای مجازی، فرهنگی و اجتماعی کشور را سنگین تر می‌نماید.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *