بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

اللهم صل علی محمد و آل محمد الفلک الجاریة فی اللجج الغامرة یأمن من رکبها و یغرق من ترکها

ماه شعبان ماه پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم است ؛ ماه صلوات و استغفار و یاد خدا ؛ ماه میلاد انوار پاک الهی ؛ بزرگ مجاهد تاریخ و آقای شهیدان عالم حضرت امام حسین علیه السلام ، امام عارفین و زینت سجده کنندگان حضرت سجاد علیه السلام ، سردار سپاه عشق حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و جوان مبارز و رشید و غرق در ذات الهی حضرت علی اکبر علیه السلام و یادآور پاسداران و جانبازان و جوانان.

در آستانه نیمه ماه شعبان- زادروز پر سرور نجات بخش انسانیت و امید تمام انبیاء و ذخیره ی الهی در زمین حضرت صاحب العصر و الزمان حجة بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف- ما مسئولان هیئات رزمندگان سراسر کشور ، عهد و پیمان خود را با امام زمانمان تجدید می کنیم که تا پای جان در راه تعالی جمهوری اسلامی ایران -که نوید بخش و زمینه ساز ظهور حکومت جهانیِ سراسر نورِ منجی عالم بشریت است – ایستاده ایم.

هیأت رزمندگان اسلام نهادی مستقل و غیر جناحی است که با تغییر جنگ سخت و نظامی دشمن به جنگ نرم و فرهنگی ، عرصه ی رزم و جهادی اسلامی را به سمت دفاع از خاکریزهای اعتقادی سوق داد و در این راه ، تعمیق عشق به اهل بیت علیهم السلام و تقویت ایمان نسل جوان را سرلوحه ی کار خود قرار داد و توفیق این مجاهدت باعث برانگیخته شدن کینه ی دشمنان خارجی و منافقان داخلی شد .

در سال های اخیر که دشمن نبرد خود را در عرصه اقتصادی تشدید کرده است و فرمانده بصیر و ناخدای کشتی انقلاب ، فرمان جهاد اقتصادی را صادر فرموده اند ، مجاهدان انقلابی علاوه بر رزم فرهنگی ، بار اقتصاد مقاومتی را هم مخلصانه و مشتاقانه به دوش خواهند کشید . در این راستا مدیران هیئات رزمندگان متعهد می شوند حمایت زبانی و عملی از کالاهای داخلی را در دستور کار خود قرار دهند و به هیچ وجه اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند را خریداری نکنند . در همین راستا با ترک شبکه اجتماعی تلگرام و انتقال برنامه ها به پیام رسان های داخلی ، هم از تولید دستان پرتوان جوانان مستعد ایرانی حمایت کرده و هم جلوی هدر رفتن منابع مالی را گرفته و هم زمینه سوء استفاده های امنیتی را از بین می بریم . با توجه به تلاش دشمنان اسلام برای نا امید ساختن مردم از نظام اسلامی ، تمام توان و ظرفیت خود را در جهت حمایت از محرومان و خدمت رسانی به مردم بکار خواهیم بست و مستکبران را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام خواهیم گذاشت .

این اهداف مقدس فرهنگی و اقتصادی که وظیفه ی قطعی هیأت رزمندگان است جز در پرتو استفاده از تمام ظرفیت ها خصوصا ظرفیت نیروی انسانی جوان و با نشاط در کنار استفاده از تجربه ی مجاهدان با سابقه و مخلص ممکن نیست . همچنان که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند ، جوانان امروز نه تنها چیزی از رزمندگان دیروز کم ندارند بلکه با انگیزه و توان بیشتری می توانند اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببرند و به همین دلیل لقب افسران جنگ نرم را به ایشان داده و فرمان آتش به اختیار صادر کردند . لذا مدیران هیئات رزمندگان نیز باید با سپردن مسئولیت های اساسی به جوانان زمینه فتوحات بیشتر اسلام را در جهان فراهم کنند .

یکی از فتوحات جهانی جوانان انقلابی ، پیاده روی اربعین است که هر ساله دل های خیل مشتاقان را به سمت خود جلب می کند . هیئات رزمندگان همانند سال های گذشته امسال نیز با استفاده از توان جوانان عاشورایی خود ، برنامه ریزی های لازم را جهت حداکثر بهره برداری از این نعمت الهی و جذبه نورانی حسینی انجام خواهند داد و گام بلندی در راه احیای فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت بر می دارند .

از دیگر نقاط هدف گیری استکبار زخم خورده برای مقابله با نظام اسلامی ، ترویج سبک زندگی غربی و رواج بی حیایی و بی عفتی است . از این جهت که این مسأله تهاجمی فرهنگی است ، لازم است برای مقابله با آن راهی فرهنگی را در پیش گرفت و قشر جوان را با اهداف پلید دشمن آشنا کرد و برای تقویت ایمان و علاقه مردم به دین و احکام نورانی اسلام تلاش بیشتری نمود . هیأت رزمندگان اسلام در این زمینه نیز وظیفه ای خطیر دارد که باید با استفاده از نظرات دقیق کارشناسان حوزه عفاف و حجاب راهکارهای صحیح و مؤثری اتخاذ کند تا به نتیجه مطلوب دست یابد .

در پایان از خداوند متعال عاجزانه درخواست می کنیم که ظهور امام زمان علیه السلام را تعجیل فرماید و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای به انقلاب جهانی آن حضرت متصل فرماید و ما را از یاران خاص آن امام عزیز قرار دهد .

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

هفتم اردیبهشت 1397 هجری شمسی

مطابق با دهم شعبان المعظم 1439 هجری قمری

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *