بیانیه هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 9 دی

خانه / استان ها / بیانیه هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 9 دی

9دی4

هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت 9 دی بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حماسه تاریخی،اعجاب آور 9 دی مظهر پیمان از هم ناگستنی ملت غیور و بصیر ایران اسلامی با ولایت فقیه بود .

دراین بیانیه آمده است:ملت بزرگ، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور در این حماسه بزرگ تاریخی، سند پای بندی خویش بر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری را به رخ جهانیان کشاندند.

این بیانیه می افزاید: بازخوانی فتنه 88 و تعیین ابعاد ناشناخته آن در عرصه تعمیق بصیرت و شناخت بیشتر دشمن برای عموم مردم بویژه نسل جوان لازم و ضروری است.

دراین بیانیه می خوانیم: بصیرت، موقع شناسی، ولایتمداری مردم فهیم ایران در سراسر کشور و خلق حماسه‌ای ماندگار9دی، نقشه های شوم و برنامه ریزی‌های بیش از دو دهه‌ی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از قیام عاشورا می باشد را نقش بر آب کرد.

دراین بیانیه آمده است:ملت انقلابی ایران با عنایت پروردگار و امدادهای غیبی صاحب اصلی انقلاب حضرت ابا صالح المهدی (عج)با حضور پرشور و بصیر خود در 9دی ماه سال ۱۳۸۸، به هشت ماه فتنه و آشوب دشمنان خارجی ، خود فروختگان و فریب خوردگان داخلی خاتمه دادند و با ولایت فقیه بیعت مجدد نمودند.

دراین بیانیه می خوانیم: به مدد الهی دریوم الله  ۹دی، آحاد مردم مومن و عاشق اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم در سراسر کشور به صورت خود جوش به میدان آمدند و عظیم ترین توطئه و فتنه علیه جمهوری اسلامی ایران و نظام ولایی را، در هم شکستند و درسی فراموش نشدنی فتنه گران را دادند.

دراین بیانیه با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آمده است:حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی در آن شرایط سخت و حساس فرمودند:”هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی علیه السلام را می‌بیند. این کارها ، کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام پذیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است”.

دراین بیانیه می خوانیم: آحاد مردم ایران در سرتاسر کشور با فهم و درک حقیقت و دست یافتن به شناختی صحیح از فتنه ی عمیق استکبارجهانی و اقدام به موقع درسال۸۸ ، به دنیا ثابت کردند که حرکت در راه خدا، با لطف وعنایت ویژه پروردگار در لحظه های نیاز مواجه خواهد شد و پیروزی از آن مومنین است.

این بیانیه می افزاید: دشمنان انقلاب اسلامی باید با درک پیام نهم دی سال 88 بدانند که صف پولادین ملت ایران در سایه رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با تأییدات الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، بنیانی مرصوص و شکست ناپذیر است و توطئه گران و دسیسه بازان در هر برهه از زمان جز ذلت و نکبت نصیبشان نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است:باتوجه به پروژه‌کودتای مخملی و برنامه‌ های طولانی مدت دشمنان و عملیاتی شدن تمامی ابزارها و استفاده از ظرفیت‌های خارجی و داخلی و نیز سکوت برخی خواص و شخصیت‌های تأثیرگذار ملی در قبال ظلم به جمهوری اسلامی و ادعای تقلب در انتخابات، آتش فتنه 88 و پس از هتک حرمت عاشورای حسینی با حضور خودجوش ملت ولایت مدار و حماسه آفرینی و عاشورایی 9 دی ، به فضل و عنایت خدا وند سبحان و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، پروژه‌ کودتای مخملی شکست خورد وباردیگر شیطان بزرگ و ضد انقلاب داخلی و خارجی رسوا شدند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: با گرامیداشت دهه بصیرت بر لزوم ولایتمداری، هوشیاری و عمق بخشیدن به بصیرت وشناخت نقشه های شوم شیطانی دشمنان و نیز تکلیف مداری و مسئولیت شناسی در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی، به ویژه انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای ناکام ساختن  استکبار جهانی تأکید شده است.

انتهای خبر/

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *