انتخاباتانتخابات

بیانیه هیأت رزمندگان اسلام شفت در اقدام سخیف و موهن به ساحت رسول الله (ص)

خانه / استان ها / بیانیه هیأت رزمندگان اسلام شفت در اقدام سخیف و موهن به ساحت رسول الله (ص)

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت طی ارسال و توزیع بیانیه ای در محل اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم صلوات الله علیه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

bayaniyeh

به نام خدا

لبیک یا رسول ا…

محمد رسول ا… پیامبر رحمت و مهربانی ، اسوه اخلاق و وحدت است …

بی احترامی به گل سر سبد خلقت و منادی نیکی و اخوت و کوبنده شرک و بت پرستی دردناک و آزار دهنده است. طبق سنت پروردگار تلاش برای خاموش کردن نورخدا بی نتیجه است …

اهانت جریان خبیث صهیونیستی ، آمریکایی ، انگلیسی که از آستین مجله ی هتاک فرانسوی بیرون آمد را محکوم میکنیم . اقدام وقیحانه به نمایش در آوردن کاریکاتور اهانت به رسول خوبیها و پاکیها توسط نخست وزیر فرانسه جلوی دوربین خبرنگاران باعث تنفر و انزجار از حاکمان و کاخ نشینان شیشه ای الیزه است !!!

والبته نمیتوانیم این نگرانی و تأسف خود را پنهان کنیم که چگونه است !؟ درست هم زمان با اعتراض عمیق و بلند مسلمانان در سراسر دنیا به این هتک حرمت ، وزیر محترم خارجه جمهوری اسلامی ایران به فرانسه سفر میکند!؟ و در مقابل سئوال خبرنگاران ایرانی به شیوه خاص خود به توجیه این سفر می پردازد …

دشمنان محمد رسول ا… بدانند آتشی که آنها با خلق امثال داعش بر افروخته اند و حمایت بی چون و چرا از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ، پشتیبانی همه جانبه از تکفیریهای خون آشام در سوریه ، لبنان ، عراق ، یمن و توطئه سعودی ، صهیونیستی ، آمریکایی کاهش قیمت نفت بیشتر دامن گیرشان خواهد شد …و پیروزی جنود رحمانی بر اولیاء شیطانی در گرو وحدت ودشمن ستیزی مسلمانان وهمه حق طلبان وآزادی خواهان ومظلومان عالم است . اکنون مسیر تاریخ به نفع حق جویان و مستضعفان عوض شده است و گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن یکباردیگر تضمین کننده و نوید بخش پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر است . ما بر سر پیمان خود با امام شهدا و امام خامنه ای ثابت قدم باقی خواهیم ماند .

مجمع یاران انقلاب اسلامی شهرستان شفت

شورای هیئات مذهبی شهرستان شفت

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *