بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد به مناسبت حماسه 9 دی

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد به مناسبت حماسه 9 دی

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد یزد در بخشی از این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ 9 دیماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد یزد در بخشی از این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ 9 دیماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.
9دی روز تجلی حماسه بزرگ و میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت فرا رسیده است.روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. در 9 دی ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر نشان داد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا همیشه تاریخ خطوط قرمزشان است. حرکت خودجوش و انقلابی طیف های مختلف مردم در فضای غبارآلود فتنه ی سنگین سال ۸۸ حضوری مجاهدانه و نمایشی نمادین و جلوه ای از آمادگی و شور و شعور و سرزندگی را رقم زد و پاسخی درخور و دندان‌شکنی بود به اهانت ها و توهین به ارزش های مقدس این مرز و بوم به ویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کرد که وحشت عظیمی در دل دشمنان خارجی و دریوزگان داخلی استکبارافکند. استکباری که با خیال باطلش برآن شد تا با کمک مخالفان و معاندان نظام اسلامی و با بکارگیری امکانات گسترده رسانه ای، خبری و تبلیغاتی در اینجا هم انقلاب مخملی راه بیاندازد. اما هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم نقشه های شان را نقش بر آب ساخت و حماسه ای خلق گردید که به نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بدل شد. حماسه ای که در پرتو آن ملت آگاه ایران ضمن اعلام وفاداری مجدد خویش نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب، بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور مثل همیشه به رخ جهانیان کشید.
هیات رزمندگان شهرستان بهاباد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی بهاباد برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام‌بخش 9 دی، اعلام می‌دارند: مردم و بسیجیان ولایت مدار شهرستان بهاباد همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال 88 همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان داخلی و خارجی هستند.
هیات رزمندگان بهاباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *