بیانیه هیات رزمندگان اسلام بهاباد

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام بهاباد

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در پی اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در بیانیه ای این اقدام موهن و هتک حرمت را به شدت محکوم کرد و در بیانیه ای که به روابط عمومی هیات رسیده آمده است: حرکت شرم آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در پی اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله والسلم هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در بیانیه ای این اقدام موهن و هتک حرمت را به شدت محکوم کرد و در بیانیه ای که به روابط عمومی هیات رسیده آمده است : حرکت شرم آور و دین‌ستیز نشریه معلوم‌الحال فرانسوی در بازنشر کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت، پیامبر اعظم (ارواحنا فداه) قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان و متدینان علی الخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد.
در جهانی که اندیشمندی برای زیر سؤال بردن داستانی به نام هولوکاست به زندان افکنده می شود و آزادی بیان در پای منافع صهیونیست به هیچ انگاشته می‌شود، بهترین خلق خدا از ازل تا ابد به سخره گرفته می شود و این حرکت موهن در نظر دشمنان دین و بندگان زر و زور و تزویر، عین آزادی بیان قلمداد می‌شود.
در حالیکه آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) هرگونه خشونت و افراط را به صراحت تقبیح می کند و از قضا مسلمانان عالم بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان هستند، در اقدامی مشکوک و پر از ابهام، به دفتر نشریه ای معلوم الحال که سابقه ای روشن در اسلام ستیزی دارد، حمله می شود و تعدادی کشته برجای می ماند و این سرآغازی می شود تا اسلام ستیزان و دشمنان رسول اعظم(ص) عقده‌گشایی کنند و سردمدار تروریسم یعنی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان مزدورش دست در دست، راهپیمایی علیه خشونت و تروریست برگزار کنند و باز سرپوشی باشد بر قتل و جنایت و آدم کشی و حمایت از تروریسم.
در این بیانیه همچنین آمده است : چنین اعمال وقیحانه ای علیه پیامبر اسلام (ص) در شرایطی که اسلام با حفظ حرمت سایر ادیان، مخصوصا مسیحیت خواستار حاکم شدن اصول اخلاقی بر بشریت است، غیرقابل تحمل است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه پیامبر گرانقدر اسلام همگان را به صلح و برادری در سایه عدالت و رعایت حقوق یکدیگر فراخوانده اند آمده است: ارائه توحید ناب و معارف بلند الهی به بشریت از جمله ویژگی های پیامبر اعظم(ص) محسوب می شود که امروز راهی جز تأسی به سیره ایشان برای رسیدن به سعادت برای بشریت وجود ندارد.

بیانیه حاکیست: در شرایطی که سردمداران غرب با موج اسلام خواهی در میان مردم مواجه هستند، این گونه اقدامات نه تنها از گرایش مردم به اسلام نخواهد کاست بلکه تمایل آنان را برای آشنایی با معارف ناب اسلام خواهد افزود.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: بی شک آزادی بیان تنها حربه و بهانه ای در دست دولتمردان غربی برای اشاعه فرهنگ منحط آنان است و زمانی که آزادی بیان منافع آنان را به خطر اندازد اولین کسانی که این مساله را زیر پا خواهند گذاشت.

در این بیانیه آمده است: بسیجیان و هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد ، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) این اقدام رسانه های غربی را تلاش بی نتیجه ای برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در میان مردم حقیقت جو می دانند. و از عموم آزادمردان و پیروان ادیان آسمانی به ویژه علما و نخبگان امت اسلام می خواهد تا در برابر این اقدام وقیحانه موضعگیری نموده و تلاش خود را مصروف افشای پشت پرده جریان های تروریستی اسلام نما و همچنین دشمنان پلید اسلام ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت(ص) کنند. به امید روزی که جهان با ظهور مصلح آخرالزمان، مهدی موعود (عج) سرشار از شمیم عطر آموزه های اسلام ناب محمدی(صلّی الله علیه و اله و سلّم) شود»

هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد یزد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *